English

شهردار منطقه چهار قم:

سوله ورزشی با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال در منطقه۴ قم احداث می گردد

شهردار منطقه چهار قم از احداث سوله ورزشی با اعتبار 40 میلیارد ریال در این منطقه خبر داد.

سوله ورزشی با اعتبار 40 میلیارد ریال در منطقه4 قم احداث می گردد

شهردارقم درگفتگو باخبرنگارموج درقم، با اشاره به برنامه شهرداری برای ساخت پروژه‌های ورزشی در مناطق مختلف، اظهار کرد: در همین راستا زمینی جهت احداث یک سوله ورزشی در منطقه چهار در نظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر اقدامات صورت گرفته برای احداث سوله ورزشی در این منطقه، اذعان کرد: زمین این پروژه در بلوار شهید کریمی و میدان جوان پیش بینی شده که مساحتی بالغ بر 2 هزار و 400 مترمربع دارد.

مجید متین فر اعیانی مد نظر برای احداث این پروژه را 3 هزار و 500 مترمربع ذکر کرد و افزود: زمین ورزشی(فوتسال، والیبال، هندبال و...) سالن بدنسازی، سکوی تماشاچی، سرویس بهداشتی و... از جمله بخش‌های این پروژه است.

وی با تاکید بر اینکه مدت این پیمان 6 ماه در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: شهرداری قم برای احداث این سوله ورزشی 40 میلیارد ریال اختصاص داده که امیدواریم بتوانیم تا اوایل سال آینده آن را افتتاح کرده و در اختیار شهروندان قرار دهیم.

شهردار منطقه چهار قم یکی از کمبودهای مناطق مختلف شهر قم را فضاهای ورزشی و تفریحی خواند و ابراز امیدواری کرد: با پروژه‌های متعددی که شهرداری برای احداث سوله‌های ورزشی در نظر گرفته شده، در آینده‌ای نزدیک حجم زیادی به فضاهای ورزشی و تفریحی شهر قم خصوصا برای جوانان اضافه خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه