English

آیت‌الله یزدی :

همه مردم همکاری لازم را با مأمورین ثبت احول کشور داشته باشند

آیت‌الله یزدی :اگر چه جمع آوری اطلاعات فردی و چهره نگاری سختی هایی را برای مردم و دولت ایجاد خواهد کرد، ولی در عمل به نفع مردم و دولت است و در تسهیل امور مملکتی بسیار می تواند موثر باشد و امید است همه مردم در این برنامه شرکت و همکاری لازم را با مأمورین ثبت احول کشور داشته باشند.

همه مردم  همکاری لازم را با مأمورین ثبت احول کشور داشته باشند

به گزارش خبرگزاری موج ازقم،آیت الله یزدی در دیدار مسئولین اداره ثبت احوال و راه اندازی اولین واحد سیار ثبت نام کارت هوشمند استان قم، با بیان اینکه  اداره کشور بالای 70 میلیونی کار ساده نیست گفت: برای  پیشگیری از جرم و جنایات و تأمین نیازمندی ها، باید با تفکر و اندیشه بیشتری حرکت کرد و آخرین ابزارهای روز دنیا را  به کار گرفت.

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین افزود: با به دست آوردن اطلاعات افراد، شاهد موفقیت در کاهش جرم و جنایات و دستگیر مجرمان حرفه ای خواهیم شد.

وی خاطرنشان کرد: درگذشته برای دستگیری مجرمان مشکلات زیاد پیش روی مجریان قانون بود، ولی امروز با وجود بکار گیری ابزار روز دنیا و جمع آوری اطلاعات فردی، چهره نگاری و انگشت نگار شاهد تحول بسیار خوبی درعرصه پیشگیری از جرم و جنایات و فساد در جامعه خواهیم بود.

استاد حوزه علمیه  افزود: اگر چه درگذشته کارهای مانند صدور کارت ملی انجام شد و اطلاعاتی فردی افراد تا حدودی جمع آوری گردید، ولی به دلایلی توفیق چندانی درعمل نداشته است.

آیت الله یزدی اظهارداشت: قطعا با ثبت اطلاعات جامع و صدورکارت هوشمند، شاهد اتفاقات خوبی در همه مسائل از جمله کاهش وقوع جرم و جنایت و دستگیری افرادی سابقه دار و مجرمان حرفه ای خواهیم بود.

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین گفت: اگر چه جمع آوری اطلاعات فردی و چهره نگاری سختی هایی را برای مردم و دولت ایجاد خواهد کرد، ولی در عمل به نفع مردم و دولت است و در تسهیل امور مملکتی بسیار می تواند موثر باشد و امید است همه مردم در این برنامه شرکت و همکاری لازم را با مأمورین ثبت احول کشور داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه