English

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان

۴۷ بقاع متبرکه استان گلستان توسعه, مرمت و نوسازی می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان گفت: ۱۲۳ بقاع متبرکه در استان وجود دارد که ۴۷ بقاع متبرکه یا در حال تعمیر و یا احداث و یا کلنگ‌زنی و تکمیل هستند که هزینه‌های آن‌ها از محل درآمد خود بقاع در زمینه نذورات, کمک‌های مردمی و غیره تامین می‎شود

۴۷ بقاع متبرکه استان گلستان توسعه, مرمت و نوسازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج،  حجت‌الاسلام سیف‌الله سهرابی در همایش تخصصی وقف و بسیج در مسجد جامع شهرستان آزادشهر اظهار داشت: 123 بقاع متبرکه در استان گلستان وجود دارد که 47 بقاع متبرکه یا در حال تعمیر و یا احداث و یا کلنگ‌زنی و تکمیل هستند که هزینه‌های آنها از محل درآمد خود بقاع در زمینه نذورات, کمک‌های مردمی و غیره تامین می‎شود.

وی افزود: انتظار داریم مردم استان گلستان با وقف مشارکتی بیمارستانی برای ارائه خدمات پزشکی به مناطق محروم استان احداث کنند تا بنا به ضرورت و نیاز روز جامعه مورد استفاده قرار گیرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان افزود: موقوفات کشور ما, قبل از انقلاب از بین رفته بود که پس از پیروزی انقلاب اسلامی به مرور زمان در اجرای نیت واقف در حال انجام است.

سهرابی تصریح کرد: امروز در جهان مشاهده می‌شود که کشورهای عربی با 2 قدرت آمریکا و اسرائیل, نشست‌هایی با مرکزیت کشور عربستان در جهت مقابله با ایران و کشورهای همسو ایران برگزار می‌کنند.

وی تاکید کرد: امروز اگر جهان و جامعه ما به بصیرت برسد, هیچ‌گاه حاکمان نالایق نخواهند توانست, حکومت مستبدانه نسبت به مردم داشته باشند. بسیجیان و شهدا با فداکاری و گذشت, سبب شدند تا مردم به بینش و بصیرت برسند و جهالت در کشور ما از بین برود تا جامعه ما رشد کرده و مسیر درست و صحیح را پیدا کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه