English

فرماندار بندرگز

اختصاص بیش از ۸ میلیارد ریال برای ایجاد مشاغل خانگی به شهرستان بندرگز

فرماندار شهرستان بندرگز گفت: امسال ۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اعتبار با بهره ۵ درصد برای ایجاد مشاغل خانگی به شهرستان بندرگز اختصاص داده شده است.

اختصاص بیش از ۸ میلیارد ریال برای ایجاد مشاغل خانگی به شهرستان بندرگز

به گزارش خبرگزاری موج، علی‌اصغر میرزایی ظهر امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون 322 مورد اشتغال در راستای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در سطح شهرستان بندرگز ایجاد شده است. از این تعداد 31 نفر مربوط به مدد جویان تحت پوشش بهزیستی بوده و 53 نفر نیز پس از کسب مهارت‌های لازم از طریق مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای برای اخذ تسهیلات معرفی شده‌اند.

فرماندار شهرستان بندرگز ابراز داشت: 36 نفر از طریق راه‌اندازی کارگاه‌های تولیدی تحت پوشش کمیته امداد، 147 نفر معرفی به واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی، 8 نفر در حوزه گردشگری و 3 نفر در بخش شیلات و آبزیان مشغول به کار شده‌اند.

وی تصریح کرد: 32 طرح جدید در راستای اقتصاد مقاومتی و 155 پروژه در راستای طرح روستای بدون بیکار در دست بررسی است که تا کنون در خصوص 35 طرح مراحل مقدماتی به پایان رسیده و در آستانه معرفی به بانک قرار دارد.

فرماندار بندرگز با بیان اینکه 8 میلیارد و 600 میلیون ریال اعتبار با بهره 5 درصد برای ایجاد مشاغل خانگی به شهرستان بندرگز اختصاص داده شده است؛ تاکید کرد: جوانان جویای کار با شرکت در برنامه‌های آموزشی و توانمند سازی و ارائه طرح‌های اشتغال زایی، از تسهیلات یاد شده بهره‌مند شوند. 17 میلیارد ریال اعتبار هم در قالب حمایت از مدد جویان کمیته امداد در نظر گرفته شده است.

نمایشگاه اقتصاد مقاومتی 

فرمانده سپاه بندرگز نیز در این مراسم گفت: نمایشگاه اقتصاد مقاومتی به مناسبت هفته بسیج و در راستای عرضه محصولات کارگاه‌های تولیدی منطقه راه‌اندازی شده است. نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با 22 غرفه از 29 آبان به مدت 10 روز در بندرگز دایر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه