English

وزیر آموزش‌وپرورش در ستاد بحران سرپل ذهاب؛

۴۲۰ کلاس درس مناطق زلزله‌زده دیگر قابل‌استفاده نیست/ به شدت پیگیر بازشدن سریع مدارس هستیم

وزیر آموزش‌وپرورش با تأکید بر بازگشایی مدارس مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه گفت: بزرگ‌ترین علت تعجیل ما برای بازگشایی مدارس، عادی شدن جریان زندگی در این منطقه و جلوگیری از وقفه آموزشی دانش آموزان است.

420 کلاس درس مناطق زلزله‌زده دیگر قابل‌استفاده نیست/ به شدت پیگیر بازشدن سریع مدارس هستیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، سید محمد بطحایی در جلسه ستاد بحران که امروز در سرپل ذهاب برگزار شد، با بیان این مطلب که در زلزله اخیر ۵۰ مدرسه با 420 کلاس درس دچار آسیب شد، ابراز داشت: برای بازسازی مدارس آسیب‌دیده خیرین مدرسه‌ساز و بنیاد برکت مثل همیشه پیش‌قدم هستند.

وی از دو شیفته شدن مدارس مناطق زلزله‌زده خبر داد و گفت: برپایی برخی از این مراکز آموزشی در کانکس‌ها خبر داد و تصریح کرد: توزیع کتاب و لوازم‌تحریر بین دانش آموزان مناطق زلزله‌زده آغازشده است و به‌علاوه بهسازی مدارسی که آسیب آن‌ها کمتر بوده نیز از شنبه آغازشده است.

وزیر آموزش‌وپرورش بابیان این مطلب که دانش آموزان این مناطق آسیب‌های روحی و ذهنی دیده‌اند و‌ نیازمند حمایت گروه‌های تخصصی هستند، اظهار داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان نیز برای کمک به بازسازی روحیه کودکان این منطقه بسیج شده است.

وی خواستار تخلیه سریع محوطه مدارس از چادرها برای آغاز بکار این مراکز آموزشی شد و گفت: این زلزله نشان داد همبستگی بین مردم ایران چقدر زیاد است و همه از ابتدای این حادثه پای‌کار بودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه