English

رئیس پلیس امنیت عمومی استان هرمزگان خبر داد

مقابله با مخلان نظم عمومی و دستگیری ۶۷ اراذل و اوباش در هرمزگان

رئیس پلیس امنیت عمومی استان هرمزگان، از اجرای طرح ضربتی مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و دستگیری 67 اخلالگر نظم عمومی در استان خبر داد.

مقابله با مخلان نظم عمومی  و دستگیری 67 اراذل و اوباش در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ علی اصغر عبادی نیک در جمع خبرنگاران، گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی، طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی را به صورت ضربتی به مدت 48 ساعت با قاطعیت تمام در سطح استان اجرا کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح با انجام اقدامات اطلاعاتی- فنی و تحقیقات تخصصی، مخفیگاه و پاتوق اراذل و اوباش-مزاحمین نوامیس و خیابانی-هنجارشکنان و مخلین نظم عمومی در سطح محلات آلوده و جرم خیز شهر بندرعباس و شهرستانهای تابعه استان شناسائی شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی هرمزگان خاطر نشان کرد: با هماهنگی مقام قضائی و رعایت سایر موازین شرعی و قانونی تعداد 67 نفر از اراذل و اوباش، مزاحمین خیابانی، مزاحمین نوامیس و مخلان نظم عمومی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه های آنان مقادیری سلاح سرد از نوع قمه و چاقو و خنجر کشف شد.

سرهنگ عبادی نیک با اشاره به جدیت و قاطعیت پلیس در اجرای منظم و مستمر طرح های ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی در استان، اذعان کرد: همچنین در ادامه این طرح تعداد 40 نفر از اراذل سابقه دار احضار و تعهدات لازم از انان اخذ شد. 

این مسوول انتظامی استان ضمن قدردانی از مشارکت شهروندان و اهالی محلات سطح استان با پلیس در اجرای طرح های پاکسازی و شناسایی و دستگیری مجرمان، خواستار تداوم و استمرار و همکاری شهروندان با پلیس از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 شدند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه