English

عضو شورای اسلامی شهر رشت:

با سکوت شورا در برابر تخلفات مخالفم/ موافق فعالیت مشاوران توانمند شورا هستم

عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: تخلفات و نامه نگاریهایی که اخیرا در شهرداری رشت اتفاق افتاد موجب شد که رشت در تمام دنیا به تمسخر گرفته شود و با سکوت شورا در مواجه با چنین مباحثی مخالفم.

با سکوت شورا در برابر تخلفات مخالفم/ موافق فعالیت مشاوران توانمند شورا هستم

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، حامد عبداللهی اظهار کرد: متاسفانه تخلفات متعددی در قالب نامه نگاریهای عجیب و غریب، ورود بستگان نزدیک سرپرست سابق به شهرداری رشت و... اتفاق افتاد و در این راستا تعدادی از همکاران شورایی واکنش نشان دادند و مابقی سکوت اختیار نمودند.

وی در خصوص فعالیت مشاوران شورای رشت بیان کرد: برخی از همکاران شورایی درباره فعالیت مشاوران شورای رشت مدام سر و صدا و جنجال به راه می اندازند اما در مواجه با ورود افراد منتصب به سرپرست و... به بدنه شهرداری رشت سکوت کرده اند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اذعان به اینکه مشاوران شورای رشت فرزندان همین شهر هستند، تصریح کرد: بنده معتقدم اگر بتوانیم شرایط اشتغال برای جوانان رشتی را فراهم کنیم باید به خود ببالیم.

وی افزود: قرار داد همکاری مشاوران فعلی شورا مربوط به شورای چهارم می باشد و بعد از اتمام سال جاری در خصوص ادامه فعالیت آنان با نظر تمامی اعضای شورا باید تصمیم گیری شود.

عضو شورای اسلامی شهر رشت در خاتمه با بیان اینکه باید از توانمندی مشاوران شورا استفاده شود گفت: افرادی که در جایگاه مشاور شورا عملکرد موثر و مثبتی ندارند باید تعیین تکلیف شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه