English

باکسب هشت نشان رنگارنگ،

قایقرانان کردستانی در رقابت های کشوری خوش درخشیدند

رقابت های قایقرانی قهرمانی آب های آرام کشور شامگاه روز پنج شنبه25 آبان ماه در تهران پایان یافت و شاهو ناصری، رانا ساعدی، رشاد وفایی و کسری اشرفی قایقرانان کردستانی دو نشان طلا، پنج نقره و یک برنز مواد کانو و کایاک را در رده های سنی جوانان و بزرگسالان از آن خود کردند.

قایقرانان کردستانی در رقابت های کشوری خوش درخشیدند

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج، بیست و نهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور آب های آرام یادواره شهید جمشید موسی زاده شامگاه روز پنج شنبه25  آبان ماه با قهرمانی تیم تهران در رده بزرگسالان و تیم گیلان در بخش جوانان به پایان رسید.

مسابقات قهرمانی کشور آب های آرام با حضور بیش از 200 قایقران از 19 استان طی روزهای 23 تا 25 آبان ماه در دریاچه آزادی تهران برگزار شد.

تیم استان کردستان با 14 قایقران در مواد کایاک و کانو به سرپرستی و مربیگری ارشید ناصری شرکت کرد و توانست دو نشان طلا، پنج نقره و یک برنز را در این رقابت ها کسب کند.

شاهو ناصری قایقران با سابقه و عنوان دار کردستانی در مسابقات کانوی500  و 1000 متر دو نشان نقره بخش بزرگسالان را کسب کرد و بر سکوی دوم قرار گرفت،

رشاد وفایی و زانا ساعدی در کانوی دو نفره 200 و 1000 متر جوانان با اقتدار مدال طلا را به خود اختصاص دادند، رشاد وفایی در کانوی 1000 و 200 متر دو نشان نقره را از آن خود کرد و زانا ساعدی نیز در کانوی یک نفره جوانان مدال برنز مسافت 500 متر را بر گردن آویخت.

کسری اشرفی دیگر قایقران کردستانی در مسافت 200 متر ماده کایاک صاحب گردن آویز نقره شد و بر سکوی دوم تکیه زد.

در نتیجه تیمی رده سنی بزرگسالان استان تهران با 274 امتیاز قهرمان شد، استان مازندران با 235 امتیاز در رده دوم قرار گرفت و استان گیلان با 234 امتیاز جایگاه سوم را بدست آورد.

در رده سنی جوانان نیز استان گیلان با 264 امتیاز عنوان قهرمانی را بدست آورد، استان مازندران با 255 امتیاز دوم شد و تهران با 246 امتیاز در رده سوم ایستاد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه