English

شهردار اصفهان:

شهرسازی رشته ای مهم در حفظ جان و آسایش شهروندان است

شهردار اصفهان گفت: علم شهرسازی نقش بسیار مهمی در افزایش کیفیت زندگی شهری دارد به طوری که به جرات می توان ادعا کرد که شهرسازی را باید نوعی شهروند سازی بدانیم.

شهرسازی رشته ای مهم در حفظ جان و آسایش شهروندان است

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، قدرت الله نوروزی در همایش روز شهرسازی دانشگاه نجف آباد با تسلیت جان باختن جمعی از مردم غرب کشور در زلزله اخیر اظهار داشت: موضوعات شهرسازی را نمی توان از مسائل زندگی جدا دانست، این علم به میزان قابل توجهی با اصول شهروندسازی گره خورده و جمع این دو می تواند به ارتقای کیفیت زندگی کمک شایانی بکند.

وی افزود: اگر خدماتی که مجموعه های مختلف به مردم ارائه می دهند به صورت انسان محوری تنظیم و اجرا شود، شاهد آسایش و آرامش بیشتری برای اقشار مختلف خواهیم بود.

نوروزی شهرسازی را رشته ای مهم و تاثیر گذار در حفظ جان و آسایش شهروندان برشمرد و ادامه داد: امیدواریم هر کس در هر کجایی که قصد ارائه خدمت و فعالیت دارد، برای اصل شهرسازی نیز اهمیت خاص قائل شود تا از بروز برخی مشکلات جلوگیری شود.

شهردار اصفهان برگزاری چنین برنامه هایی را در راستای ارائه راهکارهای مناسب برای بهبود زندگی شهری موثر خواند و گفت: حدود شصت سال پیش یکی از اساتید دانشگاه های آرژانتین با نامگذاری این روز به نام شهرسازی تلاش کرد اهمیت این موضوع را به خوبی روشن کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه