English

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد:

باند جاعلان اسناد و مدارک خودرو در نجف آباد دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از دستگیری اعضای باند جاعلان حرفه ای اسناد و مدارک خودرو و موتورسیکلت با هوشیاری ماموران پلیس راهور شهرستان نجف آباد خبر داد.

باند جاعلان اسناد و مدارک خودرو در نجف آباد دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ محمدرضا خدا دوست اظهار داشت: ماموران پلیس راهور فرماندهی انتظامی شهرستان نجف آباد هنگام اعمال قانون یک دستگاه خودرو متوجه جعلی بودن مدارک آن شده و بلافاصله با همکاری ماموران واحد گشت انتظامی این فرماندهی نسبت به دستگیری راننده آن اقدام کردند.

وی افزود: با دستگیری این فرد تحقیقات در این زمینه انجام و با یک سری اقدامات علمی و تخصصی مشخص شد متهم با همکاری دو نفر دیگر از همدستانش در امر جعل مدارک و اسناد دولتی دست دارد.

این مقام مسوول عنوان داشت: پس از کسب این موضوع ماموران طی هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از منزل متهم دو همدست دیگر وی را که در حال جعل مدارک دولتی مانند بیمه نامه خودرو و غیره بودند دستگیر کردند.

سرهنگ خدا دوست در خاتمه خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل بعدی تحویل مراجع قضائی داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد تصریح کرد: در این عملیات ده ها مورد مدارک جعلی موتورسیکلت، انواع بیمه نامه شخص ثالث موتورسیکلت و خودرو، انواع سند موتور سیکلت و گواهینامه وسایل نقلیه به همراه تعدادی مهر جعلی مربوط به ادارات دولتی کشف شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه