English

کمک های مردم خوزستان به مناطق زلزله دیده کرمانشاه

کمک های نوع دوستی مردم خوزستان به استان کرمانشاه و جمع‌آوری اقلام نقدی و غیرنقدی برای این مناطق از طرف سازمان هلال احمر خوزستان طی فراخوانی اعلام شد.

کمک های مردم خوزستان به مناطق زلزله دیده کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان علی خدادادی، اظهار داشت: مقداری اقلام مصرفی و امدادی از سوی جمعیت هلال احمر خوزستان به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه ارسال شد که بالغ بر 200 هزار عدد انواع کنسرو و 117 هزار بطری آب معدنی بود.

وی افزود: همچنین اقلام دیگری از قبیل پتو، نان، کنسرو و آب معدنی صبح امروز به این مناطق ارسال شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به اینکه فراخوان جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی برای کمک به مردم زلزله زده کرمانشاه نیز اعلام شده افزود: مردم خوزستان می توانند کمک های غیرنقدی خود از جمله پتوی سالم و تمیز، لوازم گرمایشی، چادر، کنسرو ، خشکبار ، آب معدنی، لوازم بهداشتی، داروهای ضروری، شیر خشک و وسایل بهداشتی نوزاد را به شعب جمعیت هلال احمر در سراسر خوزستان و کمک های نقدی خود را به شماره حساب 99999 نزد بانک های ملت، ملی، صادرات، رفاه، مسکن، دی، تجارت، سپه، پارسیان، شهر و آینده واریز کنند.

گفتنی است؛ زلزله ای یکشنبه(21 آبان ) با قدرت 7.3 درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) در ژرفای 33.9 کیلومتری زمین استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه