English

پس از طی مراحل قانونی؛

وزیر کشور حکم شهردار سنندج را امضا کرد

پس از انتخاب حشمت الله صیدی با 9 رای موافق و براساس تصبره 3 ماده 80 قانون تشکیلات وظایف انتخابات شورا رحمانی فضلی وزیر کشور حکم چهل و ششمین شهردار سنندج را امضا کرد.

وزیر کشور حکم شهردار سنندج را امضا کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، وزیر کشور حکم انتصاب حشمت الله صیدی به عنوان شهردار جدید سنندج  راامضا نمود.

وزیر کشور در اجرای تبصره 3 ذیل بند یک ماده 80 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران و به پیشنهاد شورای اسلامی شهر  سنندج حکم حشمت الله صیدی را بعنوان شهردار جدید سنندج امضاء کرد.

در حکم صادر شده از سوی رحمانی فضلی آمده است: نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده به موجب این حکم، جنابعالی را به سمت شهردار  سنندج منصوب می‌نمایم.

امیدوارم با استعانت از پروردگار یکتا و با درنظر گرفتن عدالت در رسیدگی به مناطق، مراقبت در انضباط مالی، مطالعات و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و کوشش در ایجاد محیط سالم شهری، نیل به اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و منویات و مطالبات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» و سیاست‌های تدبیر و امید میسر گردد.

توفیقات روزافزون جنابعالی را در ایفای کامل مسوولیت محوله از خداوند متعال مسئلت دارم."

صیدی در شانزدهمین روز شهریور ماه سالجاری با رای هر 9 نفر عضوء شورای اسلامی شهر سنندج به عنوان چهل و ششمین شهردار سنندج انتخاب شد.

حشمت الله  صیدی دارای مدرک کارشناسی مهندسی عمران و کارشناس ارشد مدیریت اجرایی است و  از مهم ترین سوابق اجرایی وی می توان به ناظر و سرناظر پروژه‌های عمرانی دفتر فنی استانداری و شهرداری های تابعه، معاون مدیرکل دفتر فنی استانداری کردستان، مدیرکل دفتر فنی استانداری کردستان، نایب رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کردستان و مدیر دفتر نظام مهندسی دهگلان  اشاره نمود.

گفتنی است بر اساس تبصره 3 ماده 80 قانون تشکیلات، وظایف و انتخاب شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران؛ نصب شهرداران در شهرهای با جمعیت بیشتر از دویست‌ هزار نفر و مراکز استان بنا به پیشنهاد شورای شهر و حکم وزیر کشور و در سایر‌شهرها به پیشنهاد شورای شهر و حکم استاندار صورت می گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه