English

نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل:

دشمنان از شعارهای امام حسین در بین مسلمین و آذای‌خوهان جهان هراس دارند

نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل گفت: دشمنان از شعارهای امام حسین (ع) و جایگاه ایشان در بین مسلمین و آذای‌خوهان جهان هراس دارند.

دشمنان از شعارهای امام حسین در بین مسلمین و آذای‌خوهان جهان هراس دارند

به گزارش خبرگزاری موج، آیت‌الله سید حسن عاملی در مراسم اربعین حسینی که به میزبانی حسینیه اعظم زنجان برگزار شد، اظهار کرد: قیام امام حسین (ع) در یک بعد اجتماعی رخ داده است، فرد در نهضت سیدالشهدا (ع) هیچ جایگاهی نداشت، بلکه صف‌آرایی بین حق و باطل نشان از بعد الهی این حرکت داشته که در ادامه موجب ماندگاری این نهضت شده است.  

وی افزود: همه شعارها و اعمال و رفتار ائمه اطهار (ع) به خصوص قیام امام حسین (ع) جهانی است، امام حسبن (ع) در راه احیای سیره پبامبر اکرم (ص) حرکت کردند.  

آیت‌الله عاملی تصریح کرد: کربلا در بردارنده سخنان ارزشمندی است، ما اگر می‌خواهیم فکر امام حسین (ع) را بشناسیم، باید به دنبال شعارهای ایشان در راه قیام عاشورا تامل و تفکر کنیم و در جهت شناخت شعارهای ایشان تلاش کنیم.  

امام جمعه اردبیل خاطرنشان کرد: دشمنان از شعارهای امام حسین (ع) و جایگاه ایشان در بین مسلمین و آذای‌خوهان جهان هراس دارند.  

عاشورا دربرگیرنده دو عنصر حق و باطل است 

وی یادآور شد: امروز شیعیان به‌واسطه قیام عاشورا از چنان قدرتی برخوردار شده‌اند که موجب ترس دشمنان شده‌اند، عاشورا دربرگیرنده دو عنصر حق و باطل است و کسی که صاحب بصریت باشد می‌تواند حسینی‌وار زندگی کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه