English

استاندار هرمزگان:

از ظرفیت های سرمایه گذاری جزیره قشم حمایت می کنیم

استاندار هرمزگان با بیان اینکه جزیره قشم استعدادهای فراوانی برای سرمایه گذاری دارد و مستعد سرمایه گذاری های بزرگ است، گفت: از سرمایه گذاری در این جزیره حمایت خواهیم کرد تا شاهد رونق بیشتر تولید و افزایش اشتغال در این جزیره باشیم.

از ظرفیت های سرمایه گذاری جزیره قشم حمایت می کنیم

به گزارش خبرگزاری موج، فریدون همتی پس بازدید از واحدهای صنعتی نفت و گاز و تولید آب و برق در جزیره قشم، اظهار داشت: در سفر به جزیره زیبای قشم از دو واحد صنعتی شرکت نفت فلات قاره شامل کارخانه فرآورش نفت هنگام و تاسیسات گاز گورزین بازدید داشتیم که در این مجموعه ها روزانه پنج هزار بشکه نفت خالص برای پالایشگاه بندرعباس تولید می شود.

وی ادامه داد: همچنین ظرفیت دو میلیون متر مکعب گاز در این تاسیسات وجود دارد که با اقداماتی که در حال انجام است به گاز شیرین تبدیل خواهند شد تا علاوه بر تامین نیاز جزیره قشم مازاد آن جهت استفاده به دیگر مناطق نیز منتقل شود.

استاندار هرمزگان افزود: شرکت تولید آب و برق مپنا در جزیره قشم نیز مجموعه بزرگی است که آب و برق مورد نیاز جهت استفاده به ویژه در روستاهای قشم را تامین می کند.

همتی تصریح کرد: در این بازدید با مسائل و مشکلات این مجموعه ها آشنا شدیم و تلاش خواهیم کرد با رفع مشکلات این مجموعه های مهم شرایط برای افزایش تولید و اشتغال آنها فراهم شود.

وی با بیان اینکه جزیره قشم استعدادهای فراوانی برای سرمایه گذاری دارد و مستعد سرمایه گذاری های بزرگ است، خاطرنشان کرد: از سرمایه گذاری در این جزیره حمایت خواهیم کرد تا شاهد رونق بیشتر تولید و افزایش اشتغال در این جزیره باشیم.

استاندار هرمزگان در سفر به جزیره قشم از کارخانه فرآورش نفت هنگام، تاسیسات گاز گورزین و شرکت تولید آب و برق مپنا بازدید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه