English

استاندار هرمزگان در نشست با شهردار و اعضای شورای شهر بندرعباس:

ساخت بازار ماهی فروشان اگر مشکلی داشته باید متوقف می‌شد/ لزوم برخورد با مدیران متخلف

استاندار هرمزگان با اشاره به احداث ساختمان بازار فروش ماهی بندرعباس اظهار داشت: ساخت این بازار اگر از روز اول مشکلی داشته باید متوقف می‌شد و اگر مدیری تخلف کرده نیز باید با آن برخورد شود.

ساخت بازار ماهی فروشان اگر مشکلی داشته باید متوقف می‌شد/ لزوم برخورد با مدیران متخلف

به گزارش خبرگزاری موج ، فریدون همتی عصر امروز سه شنبه در نشست با شهردار و اعضای شورای شهر بندرعباس، اظهار داشت: بندرعباس به عنوان یک شهر ساحلی باید به الگویی زیبا و جذاب تبدیل و نمادهای مناسبی در این شهر نمایان شود.

وی ادامه داد: به موازات شکل‌گیری توسعه و ساخت‌وسازها در شهر بندرعباس، حاشیه‌نشینی و بافت فرسوده نیز در این شهر ایجاد شده و هرچه قدر برای رفع این مشکلات دیر اقدام شود هزینه آن بالا خواهد رفت.

همتی بر لزوم هم‌افزایی میان مدیریت شهری بندرعباس با دیگر دستگاه‌ها و مدیریت ارشد استان و استانداری تاکید کرد و بیان داشت: همه ما مسئولیت مشترکی برای خدمت به مردم داریم و باید همچون پازل یکدیگر را تکمیل کنیم تا مسائل شهر سامان بهتری پیدا کند و امور شهری به خوبی مدیریت شود.

ساماندهی خورها در اولویت شهرداری باشد 

استاندار هرمزگان اضافه کرد: یکی از مواردی که برای بنده در اولویت قرار دارد، ساماندهی خورهای شهر بندرعباس است تا فاضلابی که در آنها جریان دارد برداشته شود و به جای آن آب دریا در خورها جریان یابد و در کنار خورها فعالیت‌های تفریحی و گردشگری ایجاد شود.

همتی خاطرنشان کرد: مسئله دیگر نیز لزوم افزایش نور و روشنایی معابر شهر بندرعباس به خصوص در مناطق ساحلی این شهر است و باید برنامه‌های مناسبی جهت زیباسازی ساحلی و جذب گردشگر به این مناطق داشته باشیم.

وی گفت: همان طور که در زمان خاصی از سال مناطق شمالی کشور پرترافیک و مملو از حضور گردشگران است، در ماه‌هایی که وضعیت آب و هوایی در هرمزگان مناسب است، می‌توان این استان را به مرکز گردشگری در جنوب کشور تبدیل کرد و برای این هدف نیاز است تا لوازم و امکانات آن نیز فراهم شود.

استاندار هرمزگان به موضوع احداث ساختمان بازار فروش ماهی بندرعباس اشاره کرد و اظهار داشت: ساخت این بازار اگر از روز اول مشکلی داشته باید متوقف می‌شد و اگر مدیری تخلف کرده نیز باید با آن برخورد شود، اما هم اکنون که بخش عمده‌ای از این بازار ساخته شده ما تلاش خواهیم کرد با عقلانیت و راهکارهای مناسب این مسئله حل شود.

شهرداری از ساحل بندرعباس صیانت کند

همتی با تاکید بر اینکه نباید اجازه دهیم بیشتر از این ساحل بندرعباس آسیب ببیند، عنوان کرد: شهرداری باید نظارت دقیقی داشته باشد و از ساحل شهر بندرعباس صیانت کند و اجازه تصرفات و ساخت‌وسازهای غیرمجاز در محدوده ساحل را ندهد.

وی همچنین بر لزوم بازنگری و ارائه برنامه مناسب برای بهبود وضعیت فضای سبز بندرعباس تاکید کرد و بیان داشت: هم اکنون که برای آبیاری فضای سبز، پساب تخصیص یافته باید به سرعت عملیات اجرایی این کار توسط شهرداری صورت گیرد و وضعیت فضای سبز شهر بهتر شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه