English

امام جمعه اصفهان:

مصوبات شورای فرهنگی عمومی باید به طور کامل عملیاتی شود

امام جمعه اصفهان بر اولویت بندی موضوعات شورای فرهنگ عمومی تاکید کرد و گفت: باید تلاش شود تا مصوبات این شورا به طور کامل اجرایی و عملیاتی شود.

مصوبات شورای فرهنگی عمومی باید به طور کامل عملیاتی شود

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدارمدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به ماموریت های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: یکی از شوراهای تصمیم گیر و تاثیرگذار در عرصه فرهنگ، شورای فرهنگ عمومی است و این شورا از ظرفیت بسیار بالایی به منظور ارتقا فرهنگ عمومی جامعه برخوردار است.

وی با اشاره به مباحث مطرح شده در این شورا خاطرنشان کرد: موضوعات مهمی در این شورا مطرح می شود که باید تلاش کرد مصوبات این جلسه به طور کامل عملیاتی شوند.

وی بر اولویت بندی موضوعات شورای فرهنگ عمومی تاکید کرد و گفت: شورای فرهنگی مساجد باید با محوریت امام جماعت و دبیری کانون های فرهنگی هنری مساجد تشکیل شود.

آیت الله طباطبایی نژاد همچنین بر تعامل کانون های فرهنگی و هنری مساجد با پایگاه های بسیج و ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در ابتدای این دیدار با اشاره به ظرفیت های موجود در عرصه فرهنگ استان، تاکید کرد: نزدیک به یک هزار و 800 باب کانون فرهنگی هنری در مساجد استان اصفهان فعال هستند که عملکرد آن ها به دلیل جهت دهی به فعالیت های فرهنگی محلات بسیار مورد توجه بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی انصاری با بیان اینکه براساس برنامه ششم توسعه، همه مساجد شهری و روستاهای بالای یکهزار نفر جمعیت بایستی دارای کانون فرهنگی و هنری باشند، عنوان کرد: یکی از ماموریت های مهم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تقویت کانون های فرهنگی هنری مساجد است که بایستی به طور جدی مد نظر قرار گرفته شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه