English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد

دستگیری ۳۹۶ محکوم و متهم فراری با اجرای طرح ذوالفقار ۳ در اصفهان

فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح ذوالفقار 3 با هدف دستگیری محکومان و متهمان فراری خبر داد و گفت: در این طرح تعداد 396 نفر از مجرمان تحت تعقیب محاکم قضایی دستگیر شدند.

دستگیری  396 محکوم و متهم فراری با اجرای طرح ذوالفقار 3 در اصفهان

سردار مهدی معصوم بیگی اظهار داشت: طرح بزرگ ذوالفقار 3، از سلسله اقدامات قرارگاه عملیاتی اقدام و عمل است که در راستای دستگیری و جلب محکومان و متهمان فراری در انتظامی استان به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این طرح که حدود یک ماه کار شناسایی و 48 ساعت کار میدانی، عملیاتی و انتظامی صورت گرفت 63 تیم مجرب در سطح استان به کارگیری شدند و 396 نفر از مجرمان و محکومانی که فراری بودند شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: این طرح با سه هدف پیشگیری از جرم، تکمیل کردن چرخه رسیدگی و دادرسی که بسیار مهم است و احقاق حقوق متضررین به اجرا گذاشته شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه جرایم این افراد متنوع و در حوزه سرقت و دیگر جرایم است گفت: پیامی که طرح مذکور برای همه مجرمان و خلافکاران دارد این است که بدانند پلیس در احقاق حقوق مردم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کند و مجرمان را در هر کجایی که پنهان شوند با قدرت دستگیر و تحویل قانون می دهد.

وی افزود: این طرح از سلسله طرح های تاثیر گذار در پیشگیری از جرم است که ادامه خواهد یافت و لازم است از همه مسوولان اجرای احکام دستگاه قضا در سطح استان تقدیر و تشکر کنم که کمال همکاری را با ماموران انتظامی در اجرای موفق این طرح داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه