English

رئیس اتحادیه سوهان‌پزی و حلوای استان قم :

روزانه ۳۰۰ کیلوگرم سوهان قم در میان زائران اربعین حسینی توزیع می گردد

رئیس اتحادیه سوهان‌پزی و حلوای استان قم از پخت و توزیع روزانه نزدیک به ۳۰۰ کیلوگرم سوهان قم در میان زائران اربعین حسینی با محوریت موکب آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها در عمود ۱۰۸۰ مسیر نجف به کربلا خبر داد.

روزانه ۳۰۰ کیلوگرم سوهان قم در میان زائران اربعین حسینی توزیع می گردد

امیر پوریزدی در گفت‌و گو با خبرنگار موج درقم با اشاره به اینکه اعضای اتحادیه سوهان‌پزی و حلوای استان قم به منظور خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی در کنار دیگر خادمان موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) در عمود ۱۰۸۰ در حرکت بزرگ اربعین حسینی سهیم هستند، اظهار کرد: روزانه به صورت میانگین در این موکب نزدیک به ۳۰۰ کیلوگرم سوهان پخت و در میان زائران توزیع می‌شود.

وی از فعالیت داوطلبانه ۱۲ نفر از اعضای اتحادیه سوهان‌پزی و حلوای استان قم در موکب آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها یاد کرد و افزود: تجهیزات مورد نیاز و افراد با تجربه و متخصص در این موکب گردهم آمده‌اند تا سوهان با کیفیتی را در اختیار زائران قرار دهند.

رئیس اتحادیه سوهان‌پزی و حلوای استان قم با بیان اینکه بیش از ۷۰۰ کیلوگرم سوهان گزی به صورت بسته‌بندی شده از قم به موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) انتقال داده شده است، اضافه کرد: امیدواریم امسال نیز همانند سال گذشته بتوانیم در میزبانی از زائران اربعین حسینی مشارکت کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه