English

رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای رشت بیان کرد:

مردم معلولین رشت نیازمند آب شرب بهداشتی/مساعدت ویژه استاندار گیلان

رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی شهر رشت گفت: بخشی از مردم ساکن محله معلولین از نداشتن آب شرب بهداشتی و سالم گلایه دارند.

مردم معلولین رشت نیازمند آب شرب بهداشتی/مساعدت ویژه استاندار گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از رشت،  فاطمه شیرزاد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: معلولین از محلات پرجمعیت شهر رشت است و آب شرب بهداشتی از مطالبات بحق شهروندان می باشد.

وی با اشاره به اینکه وجود چنین مشکلاتی در مرکز استان موجب گلایه شهروندان است تصریح کرد: مردم ساکن معلولین خیابان شهید انصاری فاقد آب شرب بهداشتی و سیستم فاضلاب شهری بوده و از این بابت به شدت گلایه مند هستند.

شیرزاد بیان کرد: ساکنین این محله در طول روز به منظور تامین آب شرب مورد نیاز خود به قسمت انتهایی منطقه که به آب شیر معروف است رفته و بعد از پر کردن بشکه های آب مورد نیاز با طی مسافت طولانی به خانه هایشان باز می گردند.

رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه داشتن آب سالم از ضروریات زندگی انسانها است گفت: این مشکل باید هر چه سریعتر برطرف شود.

شیرزاد افزود: در شرایطی که به برکت انقلاب بسیاری از روستاهای دور دست نیز از نعمت آب، برق، گاز برخوردار شده اند نداشتن آب سالم و سیستم فاضلاب برای بخشی از اهالی ساکن رشت ناراحت کننده است.

رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای رشت با بیان اینکه یقینا مسئولان مربوطه نیز از این مشکل اطلاع دارند اما به علت کمبود منابع مالی نمی توانند اقدام کنند گفت: مدیران مربوطه کمبود منابع مالی را دلیل وجود چنین مشکلاتی می دانند و در این راستا از استاندار گیلان تقاضادارم با مساعدت و نگاه ویژه در رفع این گونه معضلات بکوشند.

فاطمه شیرزاد در خاتمه گفت: امیدوارم این مشکل ظرف یک پرسه زمانی مشخص برطرف شود و اهالی معلولین به حقوق واقعی خود دست پیدا کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه