English

فرمانده انتظامی بندرلنگه خبر داد

کشف ۵۰۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان بندرلنگه/یک متهم دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه از کشف 507 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از یک‌دستگاه کامیونت ایسوزو در این شهرستان خبر داد.

کشف 507 کیلوگرم تریاک در شهرستان بندرلنگه/یک متهم دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمودحافظی افزود: در راستای مبارزه  با سوداگران مرگ، ماموران مستقر در ایست و بازرسی برکه سفلین، حین کنترل خودروهای عبوری به یک‌ دستگاه کامیونت ایسوزو که از مسیر بندرخمیر به بندرلنگه در حال حرکت بود، مشکوک شده و آن را متوقف می‌نمایند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه اضافه کرد: در بازرسی اولیه ظن ماموران نسبت به داشتن جاساز مواد شدت یافته که مورد بازرسی تخصصی‌تر قرار گرفت.

حافظی تصریح کرد: ماموران با شیوه و شگرد خاص پلیسی موفق به کشف و ضبط مقدار 507کیلو تریاک که به صورت کاملا ماهرانه در کامیون جاساز شده بود شدند.

وی بیان داشت: در این زمینه یک متهم دستگیر و کامیون و مواد مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی به پلیس مبارزه مواد مخدر دلالت داده شد.

وی در پایان گفت: قاچاق و مصرف مواد مخدر تبدیل به معظلی بزرگ در جامعه بشری شده است و ماموران پلیس این فرماندهی به صورت شبانه‌روزی در حال مقابله با این پدیده هستند وبا تلاش روز افزون خود اجازه جولان به قاچاقچیان را نخواهند داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه