English

حادثه باز هم در حاشیه نشینی اهواز کشته داد

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان گفت: در حادثه انفجار کپسول گاز در یک منزل مسکونی در کوی رمضان اهواز دو نفر تا بحال کشته شدند.

حادثه باز هم در حاشیه نشینی اهواز کشته داد

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، در حادثه انفجار کپسول گاز در یک منزل مسکونی در کوی رمضان اهواز که حوالی ساعت 21 امشب رخ داد و منجر به تخریب سه باب منزل مسکونی شد، انتقال سه مصدوم به مراکز درمانی توسط فوریت‌های پزشکی انجام شد.

وی ادامه داد: این سه مصدوم سه عضو خانواده بهزادی بودند که یکی از آن‌ها دچار ضربه مغزی شده بود که به بیمارستان گلستان منتقل شد و دو مصدوم دیگر به بیمارستان امیرالمومنین انتقال یافتند.
رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان افزود: ممکن است این حادثه مصدومان دیگری هم داشته که توسط مردم یا دیگر دستگاه‌های امدادی به مراکز درمانی یا بیمارستان‌ها منتقل شده باشند.
میرخشتی بیان کرد: در این حادثه یکی از آتش‌نشانان نیز به علت گازگرفتگی دچار مشکل تنفسی شد و توسط آمبولانس فوریت‌های پزشکی به بیمارستان انتقال یافت. همچنین یک مرد که در حال تماشای حادثه بود به علت فشار عصبی به مشکل قلبی دچار و به بیمارستان منتقل شد.
وی عنوان کرد: اجساد دو جان‌باخته این حادثه که یک زن و یک مرد بودند توسط فوریت‌های پزشکی از محل حادثه منتقل شد.

گفتنی است؛ این دومین حادثه است که طی چند روز گذشته در این منطقه حاشیه نشینی از اهواز کشته برجای گذاشت. دوشنبه هفه جاری نیز بر اثر سقوط یک تخته سنگ در این منطقه دو واحد مسکونی تخریب که در اثر آن 2 کودک 5و 6 ساله جان خود را از دست دادند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه