English

امام جمعه زاهدان:

هدف استکبار جهانی از ابتدا ساقط کردن نظام اسلامی بود

امام جمعه زاهدان گفت: هدف استکبار جهانی از ابتدا ساقط کردن نظام اسلامی بود، پس از 40 سال، امروز ایران اسلامی در همه جبهه‌ها حرف خود را به کرسی نشانده است.

هدف استکبار جهانی از ابتدا ساقط کردن نظام اسلامی بود

به گزارش خبرگزاری موج، آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه زاهدان اظهار کرد: هدف استکبار جهانی از ابتدا ساقط کردن نظام اسلامی بود، پس از 40 سال، امروز ایران اسلامی در همه جبهه‌ها حرف خود را به کرسی نشانده است.

خطیب نماز جمعه زاهدان در ادامه افزود: هوشیاری مقابل نفوذ دشمنان، روشنگری و تبیین حقایق، تکلیف همه ما در مقابله با دشمنان است.

وی گفت: دشمنان با تمام قوا تصمیم دارند نور الهی و قرآنی انقلاب اسلامی که نور اهل بیت(ع) است خاموش کنند، اما بدانند هرگز نمی‌توانند به خواسته خود برسند.

نباید از دشمن‌شناسی غفلت کنیم

سلیمانی تصریح کرد: نباید از دشمن‌شناسی غفلت کنیم، باید روحیه مقاومت، ایستادگی و پایداری را در خود تقویت کنیم، چون سازش و تسلیم‌پذیری در مقابل کفر با اسلام ناب محمدی منافات دارد.

امام جمعه زاهدان هم‌چنین به 13 آبان و روز استکبارستیزی نیز اشاره کرد و افزود: ماهیت و رویکرد اساسی در وقوع رخدادهای مهم یوم‌الله 13 آبان بر استکبارستیزی و استقلال‌طلبی ملت بزرگ ایران استوار است.

سلیمانی، 13 آبان را نماد استکبارستیزی ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: واقعیات این روز به یادماندنی باید برای نسل جوان تشریح و تبیین شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه