English

مدیرکل حج و زیارت کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

ثبت‌نام ۸۰۰۰ نفر کهگیلویه و بویراحمدی برای پیاده‌روی اربعین

مدیرکل حج و زیارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۸ هزار و ۶۳۳ نفر در استان برای پیاده‌روی اربعین ثبت نام کردند.

ثبت‌نام ۸۰۰۰ نفر کهگیلویه و بویراحمدی برای پیاده‌روی اربعین

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، رحمان فاضلی ظهر امروز در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: علی‌رغم وجود فضای سنگین امسال آرامش خاصی در مناسک حج حکم فرما بود و این آیین در عین حفظ کرامت هموطنانمان برگزار شد و مقام معظم رهبری نیز در پیامی از تمامی مسئولان حج و زیارت کشور قدردانی کردند.

مدیرکل حج و زیارت کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در آستانه اربعین حسینی قرار داریم، عنوان کرد: ستاد اربعین استان در قالب 7 کارگروه تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه 6 دفتر موقت نسبت به ثبت نام شهروندان در استان اقدام می‌کنند، گفت: با گذشت 75 روز از ثبت نام و نام‌نویسی زائران تعداد 8 هزار و 633 نفر از هم استانی‌ها در سامانه سما ثبت نام کرده‌اند و تا کنون برای بیش از 6 هزار نفر از آنها ویزا صادر شده است.

فاضلی تاکید کرد: انتظار می‌رود مردم شریف استان و ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت بدون داشتن ویزا به مرزهای کشور مراجعه نکنند چرا که به طور قطع با آنها برخورد می‌شود. این ویزاهای صادر شده تا 3 ماه اعتبار دارد و حتی زائر می‌تواند تا یک ماه در عراق مستقر باشد.

فاضلی خواستار برخورد دستگاه‌های قضایی و نظامی استان با کسانی شد که به صورت غیرقانونی در استان نسبت به ثبت نام زائران اقدام می‌کنند و عنوان کرد: به ازای هر شهید 5 نفر نائب الزیاره هستند و عکس‌های شهدا را در این مسیر با خود حمل می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه