English

مدیرکل بهزیستی کرمانشاه:

توان‌بخشی برند بهزیستی برای خدمات‌رسانی بیشتر به جامعه

با حضور معاونان توان‌بخشی بهزیستی استان‌های مختلف کشور کارگاه آموزشی منطقه‌ای پروژه نویسی به میزبانی کرمانشاه برگزار شد.

توان‌بخشی برند بهزیستی برای خدمات‌رسانی بیشتر به جامعه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، دومین کارگاه آموزشی منطقه‌ای علمی-آموزشی"پروژه نویسی" با حضور معاونان توان‌بخشی بهزیستی استان‌های مختلف کشور و مسئولان ستادی سازمان بهزیستی به میزبانی کرمانشاه در هتل بین‌المللی پارسیان این شهر برگزار شد.

امید قادری مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه بابیان اینکه این کارگاه باهدف ارتقای خدمات توان پزشکی و توان‌بخشی برای جامعه هدف و افراد نیازمند برگزارشده است گفت: توان‌بخشی برند بهزیستی است و اگر توان‌بخشی را از بهزیستی بگیریم کارکردش متفاوت خواهد شد باید موضوعات خلاقانه طراحی کنیم و ظرفیت حوزه توان‌بخشی را بالا ببریم.

قادری با اشاره به نهادهای موازی و به‌نوعی رقیب بهزیستی در حوزه توان‌بخشی، تأکید کرد: اگر در توان‌بخشی دچار رکود شویم، زحمت‌هایی که در این سال‌ها برای توان‌بخشی کشیده‌ایم هدر خواهد رفت.

وی گفت: استان کرمانشاه سال‌ها درگیر جنگ و پیامدهای ناشی از آن بود و این امر علاوه برافزایش آسیب‌های اجتماعی باعث بالا رفتن آمار معلولیت در استان شده است متأسفانه آمارهای خوبی در حوزه آسیب‌های اجتماعی و معلولیت نداریم و برای خروج از این وضعیت نیازمند کار جهادی هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه