English

سرپرست شهرداری پلدختر:

خدمات شهری ارائه شده مرهون نظارت شورا بر عملکرد شهرداری پلدختر است

سرپرست شهرداری پلدختر گفت: خدمات و فعالیت‌های خوبی در شهر انجام شده که مرهون نظارت اعضای شورا بر عملکرد شهرداری است.

خدمات شهری ارائه شده مرهون نظارت شورا بر عملکرد شهرداری پلدختر است

محمد شرفی نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج از پلدختر اظهار داشت: جلب رضایت شهروندان، بهترین خروجی عمل‌کرد شهرداری است و وحدت، همدلی، وفاق و صمیمیت ایجاد شده در بین مسئولان شهرستان موجب شده تا شاهد خدمات و اقدامات مهم و تاثیرگذاری در جهت عمران و آبادانی شهر و رفاه حال شهروندان باشیم.

وی افزود: نظرات و پیشنهادات شهروندان به طور مستقیم و یا از روش‌های مختلف دریافت شدکه رضایت‌مندی خود را از عمل‌کرد شورای اسلامی شهر و شهرداری پلدختر اعلام کردند که این امر موجب افتخار و خرسندی است.

سرپرست شهرداری پلدختر گفت: شهرداری مطالبات به حق مردم را در این مدت کمتر از دو ماه شناسایی  و در راستای رفع این مطالبات تمام سعی، کوشش و توان خود را به کارگرفته است.

وی افزود: توجه به عمران و زیباسازی و مبلمان شهری یکی از نیازهای اساسی شهر پلدختر است که سرپرست شهرداری به جد پیگیری این موضوع  و به عنوان یک اولویت در دستور کار قرارگرفته است و در این راستا از هیچ کوششی فرو گذار نمی‌کند.

شرفی نصیری  با بیان این که شورای شهر در حمایت از آبادانی و عمران شهری تمام قد ایستاده است، خاطرنشان کرد: تعامل اعضای شورای اسلامی شهر، مسوولان شهرستان و همت و پشتکار شهرداری مهم‌ترین امر در تحقق این حرکت جهادگونه در سال اقتصاد مقاومتی است.

وی تعامل تنگاتنگ اعضای شورای شهر و سرپرست شهرداری را یکی از مهم‌ترین موفقیت ها در پیشبرد عمران و آبادانی شهر پلدختر دانست و افزود: عمران و آبادانی شهر پلدختر با شتاب در حال انجام است.

سرپرست شهرداری پلدختر در ادامه، بخشی از عمل‌کرد 50 روزه شورای اسلامی شهرو شهرداری را تشریح کرد و گفت: نصب تمثال شهدای گرانقدر در خیابان امام خمینی (ره) با همکاری اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران، آسفالت و لکه‌گیری کوچه‌ها و خیابان‌های سطح شهر، رنگ آمیزی پل شهدای دولت و  موزائیک فرش جلوی دانشکده پرستاری را از فعالیت‌های شهرداری پلدختر در این مدت است.

شرفی نصیری افزود: گل‌کاری خیابان مطهری جنوبی ، نصب چراغ ال.ای.دی محدوده میدان شهید بهشتی، پرداخت حقوق پرسنل و نیروهای شرکتی، شروع اجرای طرح مبلمان شهری در مثلث مسیر میدان بسیج روبه جاده واشیان و  شروع اجرای طرح مبلمان شهری در پارک آزادگان (جاده سلامت) از دیگر فعالیت‌های این شهرداری است.

وی، خرید تعداد20عدد سطل زباله چرخ دار، خرید نیمکت و سطل زباله و پایه‌های بتونی جهت نصب چراغ‌های پارکی، لایروبی کانال قسمت غربی بیمارستان امام خمینی (ره) تا روبه روی پمپ بنزین چاغروند و لایروبی کانال کوی شهرداری از اول منطقه دردیا تا پارک رضوان را از دیگر فعالیت‌های شهرداری برشمرد و افزود: شستشوی خیابان‌ها و جداول سطح شهر به وطور مستمر، رنگ آمیزی بلوار خیابان امام خمینی (ره)، رنگ آمیزی سرعتکاه‌ها و خطوط عبور و مرور آبرین پیاده، جلسه با مالکین اراضی واقع در رسالت های جنوبی و مسیر میدان امید، دیدار مستمر با شهروندان و توافق با اداره برق جهت هرس نمودن درختان سطح شهر از دیگر کارهای صورت گرفته است.

شرفی نصیری افزود: تخفیف30درصد ی عوارض های شهرداری با مجوز شورای اسلامی شهر برای شهروندان، ایجاد پل ارتباطی بین سرپرست شهرداری و شهروندان برای بیان مشکلات، انتقادات و پیشنهادات  و خرید 2 هزار گل فصلی برای میادین و بلوارهای سطح شهر نیز از جمله فعالیت‌های سرپرست شهرداری پلدختر درمدت 50 روز کاری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه