English

استاندار قم اظهار کرد:

اجرای طرح توسعه، ظرفیت های فرهنگی بقاع متبرکه را افزایش خواهد داد

استاندارقم با اشاره به اجرای طرح توسعه استان امامزاده موسی مبرقع(ع)، گفت: اجرای این این طرح، ظرفیت های فرهنگی بقاع متبرکه را افزایش خواهد داد.

اجرای طرح توسعه، ظرفیت های فرهنگی بقاع متبرکه را افزایش خواهد داد

به گزارش خبرگزاری موج ازقم، استاندار قم در نشست هماهنگی طرح توسعه آستان امامزاده موسی مبرقع(ع) که در سالن جلسات این مکان مقدس و با حضور ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برگزار شد، جایگاه آستان مقدس امامزاده موسی مبرقع(ع) را به عنوان یک ظرفیت فرهنگی ویژه مورد اشاره قرار داد.

وی با اشاره به کاربری فرهنگی در خور توجه در مجموعه های مختلف طرح توسعه حرم مطهر حضرت موسی مبرقع(ع)، اضافه کرد: قم شهری مذهبی و فرهنگی است و باید در طراحی های شهری بویژه برای بقاع متبرکه، این موضوع مدنظر قرار گیرد.

سیدمهدی صادقی با اشاره به اعتبارات تخصیصی از سوی استانداری برای توسعه این طرح در مراحل مختلف، ادامه داد: سازمان اوقاف و امور خیریه بعنوان متولی امامزادگان می تواند با حمایت مالی در اجرا و تکمیل این طرح نقش موثری داشته باشد.

وی توسعه آستان مقدس حضرت موسی مبرقع (ع) را پر اهمیت عنوان و ادامه داد: هر یک از مسئولین و مدیران در استان تمام توان خود را برای اجرایی ساختن این طرح بکار خواهند برد.

استاندار قم نقش خیرین در امور معنوی و مذهبی را مورد تاکید قرار داد واظهار کرد: برای ورود خیرین در اجرای چنین طرح هایی، باید راهکارهای مناسبی اندیشید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه