English

در گفت‌و‌گو با موج؛

گلایه خانواده‌ای با ۱۰ شهید تقدیمی به انقلاب از شهرداری خرم‌آباد

بازمانده شهیدان تقوی، از عدم توجه شهرداری خرم‌آباد نسبت به رفع مشکلات ساختمانی این خانواده انتقاد کرد.

گلایه خانواده‌ای با 10 شهید تقدیمی به انقلاب از شهرداری خرم‌آباد

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، نعمت الله تقوی، بازمانده 10 شهید انقلاب اسلامی، از عدم توجه مسوولین شهرداری خرم‌آباد نسبت به تعیین تکلیف یک باب ملک مسکونی، تجاری واقع در چهار راه اسدآبادی خرم‌آباد، نبش خیابان 35 متری «پل پیروزی» انتقاد کرد.

تقوی که خود از مبارزین دوران شکوهمند انقلاب اسلامی و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری موج، تصریح کرد: یک باب ملک مسکونی، تجاری به مساحت 100 متر مربع واقع در محله اسدآبادی خرم‌آباد سال‌هاست که بلاتکلیف مانده و شهرداری نسبت به تعیین تکلیف آن اقدامی نمی‌کند.

ملک شهیدان تقوی

بازمانده 10 شهید دوران دفاع مقدس، ادامه داد: طبق طرح تفصیلی، مقدار 60 متر از این واحد تجاری، مسکونی تخریب و 40 متر از آن باقی خواهد ماند، سوال من از مسوولین این است که آیا تعیین تکلیف 40 متر از یک ملک 100 متری در خرم‌آباد، کار دشواری است؟!. در این شرایط اقتصادی، آیا وضعیت معیشتی مردم برای مسوولین شهرداری اهمیت ندارد ؟!.

وی، افزود: آیا بنده به عنوان مالک ملکی که برای داشتنش زحمت فراوان کشیده‌‌ام، حق و ناحق و حلال و حرام کرده و خون دل خورده‌ام، نباید در خصوص آینده آن، صاحب اختیار باشم ؟!. چرا شهرداری تکلیف ما را مشخص نمی‌کند ؟!.

نعمت الله تقوی، گفت: 10 عضو خانواده من، جان خود را در راه انقلاب، اسلام، امام و رهبری فدا کردند و متاسفم که توفیق شهادت در آن لحظه نصیب من نشد اما، خوشحالم که به عنوان سرباز ولایت، همواره پا در رکاب بوده و هستم.

تقوی ادامه داد، از شهردار خرم‌آباد و از مسوولین استان می‌خواهم تا نسبت به رفع مشکل ملک موصوف و تعیین تکلیف آن اقدام کنند که در غیر این صورت، ناچارم مراتب را به عرض دفتر مقام معظم رهبری و مسوولین عالی نظام برسانم.

شهیدان تقوی خرم آباد

گفتنی‌است، در جریان موشک‌باران شهر خرم‌آباد به دست عوامل رژیم بعث عراق در سال 1363، مولود شریفی و رامین، فاطمه، رشید، شهرام، عذرا، فریبا، الهام، صبا، صفا و مازیار تقوی، به شهادت رسیدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه