English

رکوردزنی فولاد کاوه جنوب کیش در بورس تهران؛

مشارکت بیش از ۱۵۱ هزار کد معاملاتی در عرضه اولیه کاوه

امروز چهارشنبه 26 مهرماه ، 350 میلیون سهم شرکت فولاد کاوه جنوب کیش (کاوه) عرضه اولیه شد که بیش از 151 هزار کد معاملاتی در عرضه اولیه کاوه مشارکت کردند.

 مشارکت بیش از 151 هزار کد معاملاتی در عرضه اولیه کاوه

به گزارش خبرگزاری موج از بندرعباس، بر این اساس تعداد 350 میلیون سهم به بازار و علاوه بر آن 10میلیون سهم به کارکنان اختصاص یافت که معادل 5 درصد از سهام شرکت فولاد کاوه جنوب کیش (کاوه)، به شیوه ثبت سفارش به قیمت هر سهم 1760 ریال در بورس تهران کشف قیمت و معامله شد.
همچنین با عرضه اولیه این شرکت در بورس تهران تعداد شرکت های فعال در بورس به 327 عدد رسید و به ارزش بازار 1230 میلیارد تومان افزوده شد.
در عرضه اولیه امروز، با ثبت بیش از 151 هزار کد معاملاتی رکورد تخصیص عرضه اولیه را به خود اختصاص داد و حدود 2344سهم به هر کد معاملاتی حقیقی و حقوقی تخصیص یافت.
لازم به ذکر است، امروز چهارشنبه مورخ 26 مهر ماه ، تعداد 350 میلیون سهم معادل 5 درصد از سهام شرکت فولاد کاوه جنوب کیش متعلق به بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به عنوان پانصدوهفتمین شرکت پذیرفته شده برای اولین بار پس از پذیرش و درج نام شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش "ساخت فلزات اساسی" گروه و طبقه "ساخت آهن و فولاد اساسی" در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد "کاوه" به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه