English

معاون حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

برگزاری اختتامیه جشنواره استانی شعر و داستان« افتو» در یاسوج

معاون فرهنگی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: اختتامیه دومین جشنواره ادبی شعر و داستان «افتو» در استان فردا در یاسوج برگزار می‌شود.

برگزاری اختتامیه جشنواره استانی شعر و داستان« افتو» در یاسوج

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، صادق خاک نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این جشنواره با همکاری حوزه هنری و بنیاد حفظ  آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: فراخوان این جشنواره در سه بخش شعر محلی، شعر فارسی، داستان کوتاه بزرگسال و داستان کوتاه کودک و نوجوان و در موضوع غدیر، دفاع مقدس و آزاد  تهیه و در سطح استان توزیع شد.

خاک‌نژاد از علاقه مندان و شاعران استان برای حضور در این برنامه دعوت کرد و افزود: پس از توزیع و ارایه فراخوان آثار زیادی از شهرستان‌های استان در بخش های مختلف به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

  وی با تاکید بر حساسیت این نهاد بر کار داوری جشنواره ابراز کرد: در انتخاب داوران سعی شد که از داوران شناخته شده و توانمند استفاده شود که تا حد امکان روند انتخاب آثار به شکل اصولی و عادلانه ای باشد.

معاون فرهنگی حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اختتامیه جشنواره ادامه داد: مراسم اختتامیه جشنواره با حضور شاعران و اهالی هنر و فرهنگ استان و مدیران فرهنگی روز سه شنبه 25 مهرماه راس ساعت 16:00 در سالن  کانون پرورشی و فکری کودکان استان برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه