English

فرمانده انتظامی استان اصفهان:

هیات های مذهبی عامل استمرار انقلاب هستند/ تاسیس هیات مذهبی در پلیس اصفهان

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه هیات های مذهبی مظهر معنویت نظام و عامل استمرار انقلاب هستند از تاسیس هیات مذهبی در مجموعه این فرماندهی خبر داد.

هیات های مذهبی عامل استمرار انقلاب هستند/ تاسیس هیات مذهبی در پلیس اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سردار مهدی معصوم بیگی در دیدار با رئیس و اعضای شورای مرکزی هیئت های مذهبی اصفهان با بیان اینکه ریشه های دینی در این شهر خیلی قوی است، گفت: ما معتقدیم که نظم و انتظام بخشی هیات ها را باید به خود مردم بسپاریم چرا که هیئت ها کاملاً مردمی هستند و توسط آنان اداره می شوند.

وی به تجربه موفق استفاده از همیاران محرم در دهه اول محرم امسال اشاره کرد و اظهار داشت: امسال کار نظم و انتظام بخشی هیات ها توسط همیاران محرم که از سوی خود هیات ها به پلیس معرفی شده بودند ایجاد شد و مراسم عزاداری ها با یک شکوه و نظم خاصی و بدون هیچ گونه حادثه و اتفاقی برگزار شد.

سردار معصوم بیگی بر استمرار این طرح تاکید کرد و گفت: می بایست در این زمینه ساز و کار همکاری مستمر هیات های مذهبی با پلیس طراحی و تفاهم نامه ای نیز بین دو طرف منعقد و همچنین برای همیاران محرم نیز دوره های آموزشی در حوزه موضوعات انتظامی و ترافیکی برگزار شود.

وی با بیان اینکه پلیس و هیات های مذهبی یک هدف مشترک را دنبال می کنند و آن برپایی با شکوه و منظم و بدون مشکل و آسیب و انحراف عزاداری ها است عنوان داشت: پلیس همیشه در کنار هیئت ها است و برای انتظام بخشی مراسم ، مراقبت از ورود آسیب ها و انحرافات به دسته های عزاداری آمادگی کامل دارد و اجازه نخواهد داد که دشمن به این خیمه و ستون نظام خللی وارد کند.

فرمانده انتظامی استان  اصفهان هیات های مذهبی را مظهر معنویت نظام و عامل استمرار انقلاب عنوان کرد و گفت: در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس، همین هیئت ها و مداحان در صف اول بودند و نقش بسزایی را ایفا کردند و امروز هم که نظام سلطه با شبیخون فرهنگی جنگ نرم را علیه ملت ایران به راه انداخته این هیات ها هستند که با دفاع از ارزش ها می توانند دشمن را شکست دهند.

وی بر تقویت هیات های مذهبی به عنوان حلقه وحدت آفرین جامعه تاکید کرد و افزود: می بایست یک اتصالی بین چهار بخش کانون مداحان، هیات ها، سازمان انجمن اسلامی به وجود بیاید تا بتوانند هرچه بیشتر قشر جوان جامعه را به درون این هیات ها جذب کرده و بستر رویش های جدید انقلاب را فراهم کنند.

سردار معصوم بیگی با بیان اینکه نیروهای مسلح نیز باید هیات های مذهبی را در درون خود راه اندازی کنند تا بتوانند یک عزاداری دقیق و صحیح را به نمایش بگذارند از تاسیس هیات مذهبی در فرماندهی انتظامی استان خبر داد و گفت: نیروهای پلیس که خود از درون هیئت ها هستند بایستی دارای هیات باشند و ان شاء الله این موضوع را با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی دنبال می کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه