English

نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس:

پتروشیمی دهدشت در کما نیست، مگر این همه پیشرفت را نمی‌بینید

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سیاسی بازی چیزی جز فرصت سوزی به همراه ندارد گفت: اگر چیزی در سیاست بازی بود االان وضعیت شهرستان ما این نبود.

پتروشیمی دهدشت در کما نیست، مگر این همه پیشرفت را نمی‌بینید

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، عدل هاشمی‌پور در نشست با هنرمندان کهگیلویه، هنرمندان را سرمایه‌های ارزشمند برای یک جامعه عنوان و با بیان اینکه نسبت به این  قشر از جامعه بی‌تفاوت نبوده و نیستم، اظهار کرد: شاید استعداد شما را در این حوزه نداشته باشم اما دغدغه‌های هنری بنده اگر از شما بیشتر نباشد، کمتر نیست.

وی نیازمندی‌های شهرستان کهکیلویه را فراتر از آن چیزی که دیده می شود دانست و گفت: بنده یک نفر هستم و نمی‌دانم بار توسعه نیافتگی، بن بست بودن راه ها و یا پروژه‌های زخمی ۱۲ ساله را به دوش بکشم و یا به فکر هنرمندان باشم.

نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عملیات خاکبرداری پتروشیمی دهدشت به اتمام رسیده و ساختمان های غیر صنعتی به مناقصه رفته است، عنوان کرد: هنوز عده‌ای نمی خواهند بفهمند و می‌گویند پتروشیمی دهدشت به کما رفته است، این تو هستی که در کما هستی و نمی توانی این همه پیشرفت را ببینی.

وی خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهید مهاجرت بی رویه نداشته باشیم باید چپ و راست، جناح بندی‌ها و این بازی های سیاسی را تمام کنیم.

هاشمی پور منابع دولت را نامحدود دانست و خواستار جذب خیرین به شهرستان جهت برطرف شدن معضلات و مشکلات منطقه شد.

وی از بهره برداری مدرسه سه کلاسه مورخانی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیون تومان برای این مدرسه در نظر گرفته شد.

هاشمی پور با بیان اینکه هر روز عده‌ای دنبال موانع هستند و نمی گذارند کارها به درستی پیش رود، عنوان کرد: این هنرمندان هستند که می توانند با هنر زیبای خود محرومیت را ترسیم کنند.

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هرگز خود را وارد بازی‌های سیاسی نخواهم کرد چرا که جز فرصت سوزی چیزی به همراه نخواهد داشت، تصریح کرد: اگر چیزی در سیاست بازی بود الان این وضعیت شهرستان ما نبود.

هاشمی‌پور در پایان با توجه به مشکلات حوزه هنری شهرستان، خواستار تعامل انجمن‌ها با دفتر نماینده و اولویت بندی مشکلات آنها شد و عنوان کرد: آن چیزی که از عهده‌ام بر بیاید کوتاهی نخواهم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه