English

معاون استاندار بوشهر:

تولیدات استان بوشهر باید به بازارهای قطر راه پیدا کند

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار بوشهر گفت: با توجه به نزدیکی بوشهر به قطر، تولیدات استان بوشهر باید به بازارهای قطر راه پیدا کند

تولیدات استان بوشهر باید به بازارهای قطر راه پیدا کند

به گزارش خبرگزاری موج، سعید زرین‌فر عصر چهارشنبه در نشست توسعه صادرات استان بوشهر اظهار داشت: دولت تلاش ویژه‌ای برای توسعه صادرات غیرنفتی دارد و تلاش داریم که در استان بوشهر نیز زمینه را بهبود صادرات غیرنفتی فراهم کنیم.

وی با تاکید بر لزوم تعامل و همکاری همه دستگاه‌های ذی‌ربط در توسعه صادرات غیرنفتی، خاطرنشان کرد: باید مزیت‌های سرمایه‌گذاری در بخش صادرات غیرنفتی ایجاد شود تا سرمایه‌گذاران استان به این سمت ترغیب شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار بوشهر بیان کرد: کشور قطر دارای فاصله کمی با استان بوشهر است و این یک مزیت برای توسعه صادرات از بنادر استان محسوب می‌شود و باید زمینه توسعه صادرات محصولات از بنادر استان به قطر فراهم شود.

وی اضافه کرد: استان بوشهر و کشور قطر دارای ویژگی‌های مشترکی هستند که این اشتراکات می‌تواند زمینه‌ساز توسعه صادرات غیرنفتی به ویژه محصولات تولیدی استان باشد.

زرین‌فر ادامه داد: باید با برنامه‌ریزی مناسب و اجرای اقدامات ویژه، قبل از اینکه کشورهای دیگر بازار قطر را اشباع کنند، برای توسعه صادرات و حضور محصولات استان و کشور در قطر اقدام شود.

وی افزود: کشور عمان نیز از کشورهای در حال رشد و توسعه است که قرابت و نزدیکی با ایران و استان بوشهر دارد و می‌توان با برنامه‌ریزی مناسب، محصولات استان را در بازار این کشور جای داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه