English

سرپرست معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

کودکان لرستانی دارای ناهنجاری مادرزادی رایگان درمان می‌شوند

نادر همتی، گفت: بیمارانی که از بدو تولد دچار ناهنجاری مادرزادی هستند، تحت پوشش درمان رایگان دانشگاه علوم پزشکی لرستان قرار دارند.

کودکان لرستانی دارای ناهنجاری مادرزادی رایگان درمان می‌شوند

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، سرپرست معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی استان، گفت: فعالیت مجمع خیرین سلامت لرستان از نیمه اول سال 93 با پیگیری و پشتیبانی دکتر ساکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی آغاز شد که دستاورد مهم این حرکت را می‌توان افزایش مشارکت‌های مردمی در احداث و توسعه زیرساخت‌های درمانی استان عنوان کرد.

نادر همتی، افزود: در طول این مدت توانستیم با پشتیبانی‌های بی‌دریغ ریاست دانشگاه، به عنوان پایلوت کشوری و الگوی دیگر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور قرار گیریم که این امر، اقدامی بی سابقه به شمار می‌رود.

سرپرست معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی استان در ادامه، از احداث مرکز پرتو درمانی «باران» خبر داد و گفت: این مرکز توسط بخش خصوصی و به منظور ارائه خدمات درمانی به بیماران سرطانی استان در شهر خرم‌آباد احداث شده و در حال تکمیل است که امیدواریم در خدمت‌رسانی به شهروندان و روستائیان لرستانی مبتلا به سرطان، مثمر ثمر باشد.

وی هزینه احداث مرکز پرتو درمانی باران را رقمی بالغ بر  120 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این مرکز از محل اعتبارات بانک ملی، با دریافت تسهیلات و به صورت اجاره به شرط تملیک در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفته که جا دارد از همراهی و همکاری مدیریت شعب بانک ملی استان لرستان تقدیر و تشکر کنم.

همتی، خاطرنشان کرد: تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز به صورت رایگان است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون در لرستان، مرکزی برای حمایت از بیماران دچار ناهنجاری مادرزادی نداشته‌ایم، ادامه داد: این مهم، به همت رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان و انجمن حمایت از کودکان دارای ناهنجاری معاونت اجتماعی دانشگاه راه‌اندازی شده و بر اساس آن، تمامی بیمارانی که به صورت مادرزادی از بدو تولد دچار ناهنجاری شده‌اند، تحت پوشش درمان رایگان قرار می‌گیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه