English

اختلاف ملکی عامل قتل جوان ۲۷ ساله

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: قاتل فراری جوان 27 ساله که در یک نزاع دسته جمعی اقدام به قتل کرده بود در کمتر از یک ساعت دستگیر شد.

اختلاف ملکی عامل قتل جوان 27 ساله
به گزارش خبرگزاری موج،  سردار حیدر عباس زاده با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110مبنی بر نزاع دسته جمعی و کشته شدن یک جوان 27 ساله و مجروح شدن سه نفر از شهروندان در یکی از مناطق شهرستان شوش، بلافاصله عوامل انتظامی به محل درگیری اعزام شدند.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع دستورات و راهکارهای عملیاتی به کارآگاهان پلیس آگاهی ابلاغ شد.

سردار عباس زاده با بیان اینکه از همان لحظات اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات تخصصی و بررسی آثار به جا مانده، محل اختفای قاتل فراری را در کمتر از یک ساعت شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر و یک قبضه اسلحه شکاری که متهم با آن اقدام به قتل کرده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی اعتراف و انگیزه قتل را اختلافات ملکی عنوان کرده است، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده راهی مراجع قضائی شد.

سردار عباس زاده در خاتمه با تاکید بر برخورد قاطعانه با مخلان نظم و امنیت، گفت: پلیس وظیفه ذاتی خود می داند برای کشف جرائم از هیچ گونه کوشش و تلاشی دریغ نخواهد کرد.
 
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه