English

اولویت نوسازی تأسیسات به مناطق نفت خیز جنوب

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب اظهار داشت: همه تأسیسات این شرکت با اولویت نخست نسبت به سایر شرکت ها نوسازی خواهد شد.

اولویت نوسازی تأسیسات به مناطق نفت خیز جنوب

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، بیژن عالی پور با تشریح برنامه های این شرکت در خصوص ابلاغیه اخیر وزیر نفت برای نوسازی و بهسازی تاسیسات روسحطی با اولویت مناطق نفتخیز جنوب گفت: این شرکت به منظور استمرار و بهبود فرآیند تولید، حفظ ایمنی و افزایش کارایی و کاهش هزینه ها، نوسازی و بازسازی تأسیسات قدیمی را در اولویت برنامه های پیشنهادی خود قرار داد که از سوی وزیر نفت مورد موافقت قرار گرفت.

این مقام مسوول افزود: در این راستا تمام تأسیسات با عمر بالا که  نیاز به نوسازی دارند فهرست بندی می شود و پس از انجام مطالعات لازم توسط مشاوران توانمند ایرانی و خارجی با اولویت بندی نوسازی خواهند شد.

عالی پور ادامه داد:​ هم اکنون شرح کار مربوطه تهیه شده است و پس از تأیید شرکت ملی نفت ایران کار انتخاب مشاور از طریق مناقصه انجام خواهد شد. بر اساس ابلاغیه وزیر محترم نفت و همچنین برنامه ریزی های انجام شده فاز اول این طرح شامل جمع آوری اطلاعات لازم از همه تأسیسات، از ابتدای دی ماه سال جاری و به مدت 5 ماه آغاز خواه شد.

وی بیان داشت:​ مناطق نفت خیز جنوب در چند سال اخیر نیز با تعریف پروژه های متعدد نسبت به نوسازی واحدهای عملیاتی و تأسیسات فرآورش نفت و گاز اقدام کرده بود اما اجرای این طرح جامع باعث تضمین تولید،​ حفظ ایمنی و اشتغال مستقیم و غیر مستقیم نیروی کار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه