English

نیروی انتظامی نقش مهمی در هموار کردن مسیر جریان سرمایه دارد

استاندار کرمانشاه گفت: نیروی انتظامی می‌تواند نقش بسیار بزرگی را در هموار کردن مسیر جریان سیال سرمایه ایفا کند.

نیروی انتظامی نقش مهمی در هموار کردن مسیر جریان سرمایه دارد

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، بازوند در آیین صبحگاه مشترک یگان‌های انتظامی که در قرارگاه فرماندهی نیروی انتظامی استان برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: تأمین امنیت، اجرای قانون و عدالت اجتماعی در تمامی نظام‌های سیاسی و اجتماعی دنیا جزو وظایف اصلی نظام محسوب می‌شود و در نظام جمهوری اسلامی نیز عمده‌ی این وظایف بر عهده‌ی نیروی انتظامی است که کار بسیار مهم و بزرگی محسوب می‌شود.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی وظایف مختلفی را بر عهده‌ی سازمان‌های مستقل گذاشته، در این میان بیشترین وظایف بر عهده نیروی انتظامی است که این حجم گسترده از کار و زحمت جای س‍پاسگذاری بسیار دارد.

این مقام عالی استان با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی تنها یک نیروی نظامی و دولتی نیست؛ عنوان کرد: این مجموعه، نیرویی مدنی است که با جامعه ارتباط مستقیم دارد و مشکلات مردم را از نزدیک حل می‌کند. به‌نوعی می‌توان گفت نیروی انتظامی پل ارتباطی میان مردم، نظام و حکومت است.

وی ادامه داد: رشادت، جهاد و شهادت از دیگر ویژگی‌های ممتاز نیروی انتظامی است که همچنان در کالبد این نیرو جاری است و دفتر شهادت همچنان مفتوح است و شاهد رشادت‌های قهرمانانه‌ی این عزیزان درراه دفاع از نظام جمهوری اسلامی هستیم.

استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال به‌عنوان شعار سال اظهار داشت: همه‌ی ما مکلف و موظف به تلاش برای تحقق شعار سال رهبر معظم انقلاب هستیم.

بازوند با تأکید بر این موضوع که میان تولید و اشتغال یک سازوکار مشخص وجود دارد؛ تصریح کرد: این سازوکار استقرار جریان سیالی به نام سرمایه است و تا زمانی که این جریان سیال سرمایه‌گذاری شکل نگیرد دستیابی به تولید و اشتغال کار بسیار دشواری است.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: برای شکل‌گیری سرمایه در کرمانشاه، نیازمند هموار کردن مسیر این جریان سیال هستیم.

این مقام عالی استان ادامه داد: نیروی انتظامی می‌تواند نقش بسیار بزرگی را در هموار کردن مسیر این جریان سیال سرمایه داشته باشد. این مجموعه می‌تواند در فراهم کردن امنیت به‌عنوان بستری برای تسهیل در مسیر سرمایه‌گذاری بسیار اثرگذار باشد.

بازوند همچنین عنوان کرد: در دنیای امروز تولید ثروت است که می‌تواند قدرت ایجاد کند و طبیعی است این موضوع باید در حوزه‌ی اقتصادی استان نیز در دستور کار جدی قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه