English

امام جمعه یاسوج:

امریکا دولتی بدپیمان است / دولتمردان امریکا در مقابل جمهوری اسلامی ایران سرکوب شده‌اند

امام جمعه یاسوج گفت: آمریکا دولتی بد پیمان و بد عهد که هر کجا منافع جمهوری اسلامی را به خطر انداخته سرکوب شده و ناموفق بوده است.

امریکا دولتی بدپیمان است / دولتمردان امریکا در مقابل جمهوری اسلامی ایران سرکوب شده‌اند

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، حجت‌الاسلام حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، با اشاره به روز عشایر و روستا، اظهار کرد: عشایر و روستائیان اقشار زحمت کش این کشور بوده و هستند و آن‌ها همیشه وفاداری خود را به امام، رهبری و نظام ثابت کردند و در این راه ثابت قدم بوده‌اند.

وی به ایام تاسوعا و عاشورای حسینی نیز اشاره کرد و گفت: امام حسین (ع) زیر بار ظلم نرفت تا دین پابرجا بماند و رشادت‌ها و از خودگذشتگی های امام حسین (ع) و یارانش و وفاداری حضرت زینب (س) باعث شده هر ساله عاشورا پر شورتر از سالهای قبل برگزار شود.

وی امنیت کنونی جامعه را حاصل تلاش همه نیروی امنیتی و نظامی کشور دانست و افزود: هفته نیروی انتظامی از امروز آغاز شده است و پرسنل نظامی و انتظامی زحمات و خطرات زیادی را برای حفاظت از جان، مال و ناموس مردم به جان می‌خرند که این جای تشکر و قدردانی دارد.

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه نه تنها آمریکا بلکه غربی‌ها هم دشمنان ایران اسلامی هستند، گفت: آمریکا دولتی بد پیمان و بد عهد که هر کجا منافع جمهوری اسلامی را به خطر انداخته سرکوب شده و ناموفق بوده است.

حجت الاسلام حسینی افزود: عربستان با کمک اسرائیل و آمریکای جنایتکار مردم مظلوم یمن را هدف قرار دادند و گرنه عربستان خود به تنهایی قادر به این کار نبود.

وی به سخنان مقام معظم رهبری در جمع دست اندرکارن حج اشاره کرد و افزود: حج خنثی کننده تبلیغات شوم دشمنان است.

امام جمعه یاسوج ادامه داد: شهید حججی نماینده جوانان امروز ما بود که به نبرد حق علیه باطل رفت و به دشمنان ثابت کرد که جوانان امروز ما منتظر اشاره رهبری هستند تا از دین و کشور خود دفاع کنند.

حسینی در ادامه افزود: صدا و سیما در ایام محرم دو هزار و 300 دقیقه برنامه صبط کرده است که 5 ساعت آن از شبکه‌های کشوری پخش شد که لازم از این سازمان تقدیر و تشکر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه