English

مادر شهیدان کارکوب زاده:

دیدار با رهبر انقلاب را از حضرت معصومه (س) خواستم

مادر شهیدان کارکوب زاده با بیان این که شهیدان من عاشق خدا، ائمه(ع) و امام خمینی(ره) بودند، گفت که دیدار با رهبر انقلاب را از حضرت معصومه(ص) خواسته است.

دیدار با رهبر انقلاب را از حضرت معصومه (س) خواستم
به گزارش خبرگزاری موج ازقم ،همایش رهروان زینبی به همت اداره کل اوقاف استان قم و با حضور پرشمار بانوان قمی در امام زاده علی بن جعفر قم برگزار شد.

در ابتدای این مراسم که مادر شهیدان کارکوب زاده با بیان خاطره ای از دیدار خود با مقام معظم رهبری اظهار داشت: شهیدان من عاشق خدا و ائمه(ع) و امام خمینی(ره) بودند و من هم دیدار با رهبر معظم انقلاب را از حضرت معصومه(ص) خواستم و خدا این توفیق را نصیبم کرد.

وی در پاسخ به این سؤال مجری که شما چگونه فرزندان خود را تربیت کردید که مسیر شهادت را انتخاب کردند، گفت: این خدا بود که فرزندان من را به این راه هدایت کرد؛ به نظر من هرچه رفاه بیشتری برای بچه فراهم کنیم او از تربیت صحیح فاصله می گیرد بنابراین نباید والدین برای رفاه بچه ها خود را به آب و آتش بزند.

مادر شهیدان کارکوب زاده با بیان این که حجاب و عفت زنان نباید فصلی باشد، افزود: اگر ما زینبی باشیم حضرت زینب(س) هم ما را فراموش نخواهد کرد و در مشکلات ما را یاری خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه