English

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

مدیران ادارات دولتی در جذب اعتبارات نگاه جزیره‌ای نداشته باشند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیران کهگیلویه و بویراحمد در جذب اعتبارات جزیره‌ای عمل نکنند.

مدیران ادارات دولتی در جذب اعتبارات نگاه جزیره‌ای نداشته باشند

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، علی‌محمد احمدی عصر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: یکی از مهمترین شورای استان، شورای برنامه‌ریزی است و سال 96، به خاطر آغاز برنامه ششم توسعه و شروع به کار دولت دوازدهم ویژه است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: همه مسوولان استان باید تمام توان خود را به کار گیرند، تا آنچه در اسناد بالا دستی پیش‌بینی شده، لحاظ کنیم و دنبال شود.

احمدی گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی نگاه جزیره‌ای در جذب اعتبارات نداشته باشند و باید همه مسوولان همانند یک سیستم عمل کنند تا تولید سرانه، و درآمد سرانه و اشتغال  و رفاه افزایش دهیم و از طرفی رضایتمندی مردم را از نظام و دولت بالا ببریم.

وی تاکید کرد: ما همه از یک استان، به نام کهگیلویه و بویراحمد هستیم، پس نگاه جزیره‌ای نباید باشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه انضباط ملی لازمه جذب اعتبارات است، اظهار داشت: باید در خرج اعتبارات دقت لازم داشته باشیم، و همان مقدار که دغدغه جذب اعتبارات بیشتر هستم، این اعتبارات مدیریت شوند.

احمدی گفت: ورزش، جشنواره و ورزشگاه و اقتصاد و اشتغالزایی هر کدام در جای خودش لازم و ضروری است، اما باید با آگاهی از این موضوع که اعتبارات محدود است، کارها را در اولویت قرار دهیم.

وی اضافه کرد: باید سراغ  راهکارهای برویم که وابستگی به دولت کم شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه باید ناهماهنگی در بین دستگاه‌ها را از بین ببریم، اظهار داشت:  دستگاه‌ انرژی محدود خود را صرف تعارضات کارشناسی نکنند و با توجه به ظرفیت‌های استان تلاش کنیم، چرا که این استان جای کار بسیار دارد.

احمدی بیان کرد: سال آینده بر اساس شاخص‌های برخوردار نبودن، پیشرفت فیزیکی پروژه، مناطق محروم و عملکرد دستگاه‌ها اعتبارات تقسیم خواهند شد.

وی گفت: شاخص عملکردی دستگاه اجرایی علاوه بر اشتغال، توانمندی مدیر در جذب اعتبارات ملی است و یکی از آیتم‌های تقسیم اعتبارات استانی میزان جذب اعتبارات ملی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه