English

رئیس هیئت تنیس روی میز کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

برگزاری کلاس مربیگری درجه ۳ تنیس روی میز با حضور مدرس بین المللی

رئیس هیئت تنیس روی میز کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری کلاس مربیگری درجه ۳ تنیس روی میز با حضور مدرس بین المللی این رشته در شهر یاسوج خبر داد.

برگزاری کلاس مربیگری درجه ۳ تنیس روی میز با حضور مدرس بین المللی

به گزارش خبرگزاری موج، کیان دهرابپور عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این کلاس ازیکم لغایت هفتم مهرماه و باحضور غلامرضا توتونچی مدرس بین المللی فدراسیون تنیس روی میز کشور برگزار شد.

دهراب پور تصریح کرد: در این کلاس ۱۵ نفر از آقایان و بانوان از شهرهای گچساران، دیلم، یاسوج و سی سخت حضور داشتند و زیر نظر مدرس اعزامی، با اخرین تکنیک ها و تاکتیک های انفرادی و تیمی این رشته آشنا شدند.

دهراب پور بیان کرد: این کلاس بصورت تئوری در سالن آمفی ئتاتر اداره کل و بصورت  عملی در محل خانه تنیس روی میز استان واقع در مجموعه کوثر بانوان برگزار و در پایان از شرکت کنندگان آزمون های تئوری و عملی گرفته شد.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان از حمایت فدراسیون و علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان در برگزاری این دوره تقدیر کرد و از برگزاری کلاس داوری درجه ۳ تنیس روی میز در مهرماه به میزبانی شهر گچساران خبر داد و از علاقمندان به این رشته خواست جهت ثبت نام و کسب اطلاع به دفاتر این هیئت در شهرستانها مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه