English

قتل دسته جمعی در مهاباد/ ۴ پسر ۱۹ ساله با جسد دوستشان سلفی گرفتند

یک منبع آگاه در پلیس آگاهی مهاباد گفت: 4 جوان قاتل از مراحل قتل و سوزاندن جسد دوست صمیمی خود فیلم و عکس سلفی گرفتند.

قتل دسته جمعی در مهاباد/ 4 پسر 19 ساله با جسد دوستشان سلفی گرفتند

به گزارش  خبرگزاری موج، به دنبال انتشار خبر قتل جوان 19 ساله مهابادی، توسط دوستانش که در حالت بیهوشی وی را با ضربات متعدد چاقو و اجسام تیز به قتل رسانده و پس از آن جسد وی را در خارج از شهر آتش زدند، یک منبع آگاه در پلیس آگاهی جزئیاتی از این جنایت فجیع را تشریح کرد.

براساس این گزارش چهار جوان دستگیر شده که در ماجرای قتل دلخراش، پسر 19 ساله دست داشتند در اعترافات پرده از راز این جنابت هولناک برداشتند و ضمن تشریح ابعاد مختلف این جنایت انگیزه خود را انتقام جویی به دنبال مسائل غیراخلاقی ذکر کردند.

این چهار جوان که همگی در سنین 18 تا 20 سال بودند از لحظات مختلف قتل دلخراش دوست‌شان فیلمبرداری کرده و حتی از به آتش کشیدن جسد وی نیز تصاویر "سلفی" گرفته‌اند، براساس اطلاعات بدست آمده از این پرونده این چهار جوان که سه نفر به عنوان معاونت در قتل و یک نفر به عنوان عامل این جنایت اعتراف کرده اند بیش از ارتکاب این جنایت، با مسموم کردن مقتول در یک مهمانی شبانه غیرمتعارف، پس از آنکه مقتول به حالت خواب و بیهوشی در می‌آید اقدام به وارد کردن ضربات متعدد چاقو به بدن وی کرده و در اعترافات خود عنوان کردند که پس از مرگ دوست‌شان با این هدف که پرده بر این جنایت هولناک بیاندازند جسد وی را در یکی از مناطق حاشیه ای به آتش کشیدند.

به گفته مسئولان این پرونده جنایی، چهار جوان دستگیر شده در حالی از این صحنه‌های دلخراش فیلم گرفتند که هیچ کدام به دلیل شرب خمر، حالت عادی نداشتند.

براساس اعتراف چهار عامل جوان این جنایت که به سرعت توسط ماموران پلیس شناسایی و دستگیر شدند، تصور می‌کردند که با سوزاندن جسد دوست صمیمی‌شان، هیچگاه راز این جنابت فاش نمی‌شود.

تحقیقات پلیس در مورد این پرونده به اتمام رسیده و چهار جوان مهابادی به قتل هولناک دوست صمیمی خود اعتراف کرده اند و پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • مهرام

    ببینید این جوان مقتول بیچاره چقدر خوش تیپ و خوش قیافه بوده است.(عکس او در اینترنت هست) دلیل اصلی پشت همه ماجراها حسادت است حسادت، روح آدم را نابود می کند. از معاشرت با آدمهای حسود دوری کنید.

  • رونیا

    روانیا

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه