English

معاون پارک فناوری خوزستان:

شکست استارت آپ های هیجانی قبل از بلوغ

معاون فناوری پارک علم و فناوری خوزستان گفت: علاقمندان به راه اندازی استارت آپ‌ها به ویژه جوانان نباید بدون ارزیابی کامل بازار هدف به صورت احساسی شروع به راه اندازی استارت آپ کنند.

شکست استارت آپ های هیجانی قبل از بلوغ

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، در نخستین نشست کنسرسیوم استارت آپ‌های پارک علم و فناوری، جمشید افشانی با تاکید بر اهمیت راه اندازی استارتاپ‌ها گفت: باید تمام قد از این حوزه حمایت شود.

وی افزود: علاقمندان به راه اندازی استارت آپ‌ها به ویژه جوانان نباید بدون ارزیابی کامل بازار هدف به صورت احساسی شروع به راه اندازی استارت آپ کنند.

معاون فناوری پارک علم و فناوری خوزستان متذکر شد: تیم‌های استارت آپی اگر بخواهند موفق باشند، علاوه بر تحلیل درست و منطقی بازار هدف، باید شناخت جامعی نسبت به چالش‌ها و هزینه‌های آن داشته باشند.

افشانی عنوان کرد: همان طوری که به شدت حامی استارت‌ها هستیم، تا حدودی نگران استارت آپ‌های احساسی و هیجانی نیز هستیم، چرا که این مفهوم و تحرکات آن یادآور بازه‌ای است که جامعه دچار موج مدرک گرایی شده بود.

وی یاد آور شد: درآمد یک استارت آپ موفق به صورت نمایی رشد می‌کند، اما متاسفانه آمار جهانی نشان داده نزدیک به ۸۰ درصد استارت آپ‌ها قبل از بلوغ، شکست می‌خورند.

افشانی تاکید کرد: استارت آپ‌هایی که بر پایه فناوری اطلاعات اجرا می‌شوند سهم بزرگی از اقتصاد آینده کشور را به خود اختصاص خواهند داد، و زیست بوم کسب و کار خوزستان بخاطر شرایط فرهنگی و همچنین مسائل زیست محیطی، پتانسیل خوبی برای رشد کسب و کارهای استارت آپی دارد.

وی گفت: کنسرسیوم استارت آپ‌ها یکی از 6 کنسرسیوم پارک علم و فناوری خوزستان است که متشکل از چند تیم استارت آپی بومی است.

معاون فناوری پارک علم و فناوری خوزستان گفت: استارت آپ‌هایی که بر پایه فناوری اطلاعات اجرا می‌شوند سهم بزرگی از اقتصاد آینده کشور را به خود اختصاص خواهند داد، و زیست بوم کسب و کار خوزستان بخاطر شرایط فرهنگی و همچنین مسائل زیست محیطی، پتانسیل خوبی برای رشد کسب و کارهای استارت آپی دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه