English

امام جمعه گنبدکاووس

حججی با شهادتش سبب عزت جمهوری اسلامی ایران شد

امام جمعه گنبدکاووس با بیان اینکه شهید حججی با شهادتش سبب عزت جمهوری اسلامی ایران شد، گفت: فرهنگ بسیجی ریشه در فرهنگ عاشورایی دارد.

حججی با شهادتش سبب عزت جمهوری اسلامی ایران شد

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام محمود ترابی, صبح امروز, در جمع نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس در امامزاده یحیی ابن زید( ع) اظهار داشت: فرهنگ بسیجی یعنی فرهنگ امیرالمومنین( ع) و همه چه رئیس جمهور, چه امام جمعه, چه سپاه و همه مدیران باید بسیجی باشند و در این صورت کشور از خطرات مصون خواهد ماند.

امام جمعه شهرستان گنبدکاووس افزود: امروز در این مراسم جمع شدیم تا با شهدا و امام راحل پیمان ببندیم و بگوییم ما شهید حججی را آوردیم که بدانیم ,مسیر شهادت زنده است و زنده خواهد ماند.

حجت‌الاسلام ترابی تصریح کرد: ما در کشور تا شهیدانی مانند, شهید حججی داریم, پیروز خواهیم بود و این مسیر, مسیری است که باید مادام آن را تمرین کنیم.

امام جمعه شهرستان گنبدکاووس تاکید کرد: قدرت نرم, همان قدرت بصیرت انسان‌ها است, که انقلاب اسلامی, قدرت نرم را برای کشور ما به ارمغان آورد و سبب شد تا مردم به جهان‌بینی نگاه متفاوت داشته و از آخرت استقبال کنند که همین از مرگ نترسیدن, عزت‌آفرین است.

حجت‌الاسلام ترابی یادآور شد: امروز نقشه دشمن در خاورمیانه, آفریقا و دیگر کشورها, نقش برآب شد و متوجه شدند که قدرت ایران به عنوان یک الگو در جهان در حال گسترش است.

امام جمعه شهرستان گنبدکاووس گفت: انقلاب اسلامی ریشه در فرهنگ عاشورایی دارد و دفاع مقدس, نشات گرفته از فرهنگ انقلاب اسلامی است که هر دو, پیام فرهنگ عاشورایی را در پی دارد.

در پایان این مراسم گلزار شهدای شهرستان گنبدکاووس با حضور مسئولان نظامی و انتظامی غبارروبی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه