English

سرهنگ عبدالوند در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج پلدختر:

۳۵۸ هزار نخ سیگار و ۲ هزار وسیله آتش بازی قاچاق در پلدختر کشف و ضبط شد

فرمانده انتظامی پلدختر از کشف ۳۵۸ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق و ۲ هزار و ۴۵۰ ترقه در شهر معمولان از توابع این شهرستان خبر داد.

۳۵۸ هزار نخ سیگار و ۲ هزار وسیله آتش بازی قاچاق در پلدختر کشف و ضبط شد

سرهنگ عبدالوند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج در پلدختر، اظهار داشت: ماموران پاسگاه انتظامی معمولان با حکم قضایی در بازرسی از یک منزل مسکونی در این شهر تعداد 357 هزار و 460 نخ سیگار خارجی کشف کردند.

وی افزود: پلیس در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و در قالب طرح مبارزه با تولید، توزیع و فروش مواد مخدر، این میزان کالای قاچاق که معادل 17 هزار و 873 پاکت انواع مختلف سیگارخارجی بود را کشف کرد.

فرمانده انتظامی پلدختر از کشف یکهزار و 800 ترقه کپسولی و 650 ترقه آبشاری در شهر معمولان خبرداد و افزود: این مقدار، از مجموع  2 هزار و 450 ترقه مکشوفه است.

وی با بیان این که ارزش ریالی سیگارهای کشف شده 714 میلیون 920 هزار ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

سرهنگ عبدالوند افزود: پلیس با اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با این پدیده شوم به صورت قاطع و قانونی برخورد می‌کند و تشدید مبارزه با این کالا را محوری‌ترین برنامه خود می‌داند زیرا این مهم درتحقق مسیر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بسیار راه‌گشا است .

فرمانده انتظامی پلدختر به برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر اشاره کرد و افزود: از شهروندان درخواست می‌کنیم هرگونه مورد مشکوک را به فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه