English

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه بازدید از بازسازی عملیات بدر:

دفاع مقدس تداوم قیام عاشورا است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دفاع مقدس ایران اسلامی را تداوم قیام عاشور و نهضت حسینی است.

دفاع مقدس تداوم قیام عاشورا است

به گزارش خبرگزاری موج، علی محمد احمدی در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای جنگ و شبیه‌سازی عملیات بدر که با حضور نماینده ولی فقیه در استان، و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد، با بیان اینکه رشادت‌های رزمندگان میهن اسلامی در دفاع از تمامیت ارضی و مرزهای ایران اسلامی ستودنی است، اظهار کرد: هر چند دشمن تا بن دندان مسلح بود ولی فرزندان غیور این مرز و بوم با سلاح ایمان و باور قلبی به دفاع از آب و خاک این کشور پرداختند و حتی وجبی را به دشمن ندادند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: استان کهگیلویه وبویراحمد به نسبت جمعیت خود بیشترین حضور در جبهه‌های حق علیه باطل را داشت و این نشان از عمق باور این مردم به ارزش‌های نظام و انقلاب دارد و باید قدر آن را دانست.

احمدی افزود: با تشریح و تببین درست دستاوردهای دفاع مقدس می‌توان این فرهنگ ناب و اصیل را در بین نسل جوان و حتی نسل‌های آینده نهادینه کرد.

استاندار

وی خاطر نشان کرد: برگزاری اینگونه مانورها و شبیه سازی‌ها همچون شبیه سازی عملیات بدر در این دهکده می‌تواند به شناخت هر چه بیشتر نسل‌های امروز از جنگ تحمیلی و آشنایی با رشادت‌ها و فداکاری‌های دوران دفاع مقدس کمک کند.

در عملیات شبیه سازی که با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه نسل جوان برگزار شد نیروهای سپاه فتح استان هم در عملیات آبی و هم خاکی به ترسیم رشادت‌ها و جانفشانی های فرزندان این استان در عملیات غرور آفرین بدر پرداختند و گوشه ای از آن حماسه‌ها را به نمایش گذاشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه