English

استاندار قم:

ضرورت تلاش برای افزایش دغدغه مندی مردم در حوزه ی امنیت

استاندار قم با اشاره به اهمیت حفظ سرمایه های اجتماعی در راستای ارتقاء شاخص های امنیت اظهار داشت: تلاش برای افزایش دغدغه مندی مردم در این حوزه ضروری است.

ضرورت تلاش برای افزایش دغدغه مندی مردم در حوزه ی امنیت

به گزارش خبرگزاری موج از قم، استاندار قم در جلسه توسعه مشارکت مردمی در نظم و امنیت عمومی که با حضور فرماندهان نیروی انتظامی در سالن امام جواد(ع) استانداری برگزار شد،  با اشاره به اهمیت امنیت به عنوان زیرساخت اساسی توسعه اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش مجموعه ی عوامل امنیتی و اطلاعاتی در کشور شاهد ثبات هستیم.

وی حمایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی از قدرت نظامی کشور را مورد توجه قرار داد و گفت: مقوله ی امنیت تحت تاثیر مولفه ی قدرت نظامی می باشد.

سید مهدی صادقی در ادامه با بیان اینکه مردم به عنوان سرمایه های اجتماعی مهمترین نقش را در مقوله ی امنیت داخلی ایفا می کنند افزود: ارتقاء نظم و امنیت نیازمند توجه به حوزه های مختلف سیاسی و اجتماعی در کنار رعایت مسائل اطلاعاتی و امنیتی می باشد.

صادقی با اشاره به کمک های خیرین در مباحث مختلف از جمله مدرسه سازی و بهداشت و درمان گفت: امیدواریم در حوزه امنیت نیز با عمومی شدن دغدغه مندی و حضور و مشارکت فعال مردم شاهد رشد و ترقی شاخص ها باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه