English

ریشه خودکشی دختر افسرده در فضای مجازی و دستگیری عاملین توسط پلیس فتا

رئیس پلیس فتای استان خوزستان گفت: عامل خودکشی دختر افسرده با ترغیب شبکه های اجتماعی دستگیر شد.

ریشه خودکشی دختر افسرده در فضای مجازی و دستگیری عاملین توسط پلیس فتا

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، سرهنگ شاهین حسنوند گفت: عامل ترغیب خودکشی دختر افسرده  که در فضای مجازی فعالیت داشت شناسایی و دستگیر شد.

وی تصریح کرد: دختری که با فوت پدرش دچار افسردگی شده بود با ترغیب فردی که با وی در شبکه اجتماعی ارتباط داشت اقدام به خودکشی کرده بود.

این مقام اجتماعی اذعان داشت: دختر مزبور که پدر خود را از دست داده بود، روزی به سر مزار پدرش در یکی از شهرستان های استان می‌رود و همان جا بر سر مزار پدر با پسری که در شبکه اجتماعی ارتباط داشت تماس برقرار کرده و شرح حال خود را با وی در میان می‌گذارد.

رئیس پلیس فتای استان خوزستان اظهار کرد: پسر به او پیشنهاد می‌کند با قرص برنج خودکشی کند و دختر هم با تهیه قرص برنج بر سر مزار پدر اقدام به خودکشی می‌نماید و جان خود را از دست می‌دهد.

سرهنگ حسنوند در ادامه گفت: با شناسایی و دستگیری متهم و تحقیقات اولیه سوالاتی مطرح شد که در جواب، فرد دستگیر شده اظهار کرد قصدش شوخی بوده و انگیزه جدی در این موضوع نداشته است.

وی در توصیه به کاربران تاکید کرد: به هیچ عنوان در این فضا کاربران را ترغیب به اعمال خطرناک و مجرمانه نکنند، چرا که علاوه بر تهدیدات جدی برای کاربر مورد نظر، در صورت هرگونه اتفاقی آن ها مسئول بوده و باید حداقل نزد وجدان خود شرمسار باشند.

سرهنگ شاهین حسنوند با بیان اینکه ترغیب افراد به خودکشی یا اعمال مجرمانه در فضای مجازی جرم بوده و با این افراد برخورد قانونی صورت می‌گیرد، اظهار داشت: خانواده ها باید نسبت به فعالیت سایبری فرزندان خود حساس باشند و آن ها را در این فضا همراهی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه