English

انشعاب موقت برق به هیأت های حسینی در تبریز

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از مسوولان تکایا، حسینیه ها و سایر مکان های برگزاری آیین های سوگواری سالار شهیدان خواست برای حفظ ایمنی نسبت به دریافت انشعاب قانونی اقدام کنند.

انشعاب موقت برق به هیأت های حسینی در تبریز

به گزارشخبرگزاری موج، بر اساس اطلاعیه شرکت توانیر، هیأت های حسینی می توانند با مراجعه به امورهای تابعه این شرکت در شهر تبریز و شهرستان های اسکو و آذرشهر، نسبت به درخواست انشعاب موقت اقدام کنند.
عادل کاظمی با توجه به رایگان بودن این نوع انشعاب، از مسوولان تکایا، حسینیه ها و سایر مکان های برگزاری آئین های سوگواری سالار شهیدان خواست برای حفظ ایمنی نسبت به دریافت انشعاب قانونی اقدام کنند.
وی همچنین نسبت به استفاده از لامپ ها و پروژکتورهای روشنایی LED و SMD (فوق کم مصرف) تاکید کرد و از مدیران هیئت ها خواست پس از پایان مراسم نسبت به خاموش کردن تمامی تجهیزات برقی اقدام کنند.
 روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز پیش از این با صدور اطلاعیه ای از عزاداران حسینی(ع) خواست تا اصول ایمنی و مدیریت مصرف را در ایام عزاداری رعایت کنند.
در این اطلاعیه با هشدار به اینکه برخورد علم های عزاداری مرتفع با شبکه برق یکی از موارد خطرساز است، به مسئولین تکایا و مساجد توصیه شده در جابه جایی این علم ها مراقبت بیشتری به عمل آورند.
در اطلاعیه شرکت توزیع برق تبریز با اشاره به استفاده های غیرمجاز و غیرکارشناسی برخی هیات ها از شبکه های برق اصلی، اظهار شده است: با هماهنگی شرکت توزیع برق تبریز و استفاده از کارشناسان شرکت می توان از حوادث احتمالی پیشگیری کرد.
در این اطلاعیه همچنین با اشاره به اینکه پروژکتورهای مدادی مصرف برق و تلفات انرژِی قابل توجهی دارند، عنوان شده است: جایگزینی لامپ های کم مصرف و LED با لامپ های پرمصرف رشته ای یکی از راهکارهای مدیریت مصرف در ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان است.
شهرستان تبریز در حدود 3 هزار و 400 هیأت مذهبی دارد.
 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه