English

​مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم:

تقدیم ۱۰ هزار شاخه گل در میهمانی لاله ها

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس مردم وفادار و شهید پرور قم با 10هزار شاخه گل و گلاب میهمان لاله ها می شوند و به مقام شامخ شهدا ادای احترام می کنند.

تقدیم 10 هزار شاخه گل در میهمانی لاله ها
مد یرکل بنیاد  شهید و امور ایثارگران استان قم  در گفتگو با خبرنگار موج در قم، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس افزود: این مراسم طبق روال هر ساله با حضور گسترده خانواده معظم شهدا و عزاداران سید و سالار شهیدان و جمعی از مسوولان و نیروهای نظامی و انتظامی و کلیه خادمان به شهدا در 77گلزار سراسر استان برگزار می شود.

وی گفت: هفته دفاع مقدس امسال مصادف است با دهه اول محرم و ملتی که شور و شعور حسینی را زنده نگه می دارند،‌ ایام دفاع مقدس را در ایامی برگزار می کنند که رزمندگانش ایثار و شهادت طلبی را از همین محرم و عاشورا آموختند.

رئیس کمیته ایثارگران هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: برنامه میهمانی لاله ها از برنامه های محوری کمیته ایثارگران هفته دفاع مقدس است که به ریاست  بنیاد شهید وامور ایثارگران و با حضور 18 دستگاه و نهاد عضو، برنامه های این هفته پیگیری می شود.

سردار سید جوادهاشمی ادامه داد: اجرای برنامه میهمانی لاله ها با حضور فرماندهی انتظامی در گلزار علی بن جعفر(ع)، نیروهای سپاه در گلزار شیخان و سوم خرداد ،‌ پدافند هوایی در گلزار بهشت معصومه (س)،‌آمادگاه منظریه در گلزار امامزاده ابراهیم (ع)تیپ دو ابا عبدالله الحسین (ع) در بقیع  با ادای احترام به مقام شامخ شهدا برگزار می شود.

وی اضافه کرد:  گلباران، عطر افشانی، غبار روبی، حرکت کاروان گل از مسجد باب الجنه به سمت گلزار علی بن جعفر (ع) و از میدان معصومیه (س) به سمت گلزار امامزاده ابراهیم (ع)، ‌نواختن سرودهای انقلابی،‌ توزیع گل و گلاب و برگزاری سخنرانی از برنامه های روز میهمانی لاله ها می باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم افزود: اجرای این برنامه در روستاها ساعت 15 و در شهر ساعت 16 همزمان با سراسر کشور با حضور کلیه خادمان به شهدا برگزار می شود.

سردار هاشمی بیان داشت: این برنامه به صورت محوری در گلزار علی بن جعفر (ع) و با سخنرانی و مداحی در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) برگزار می شود.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه های این کمیته دیدار با خانواده معظم شهدا،‌ تجلیل و تکریم از جانبازان و خانواده شهدای دستگاههای اجرایی توسط مدیران دستگاهها،‌ نصب 400 تصویر از شهدای دانش آموز و روحانی،‌ برگزاری مسابقات فرهنگی،‌ از دیگر اقدامات این کمیته می باشد. ‌

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه