English

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در گفت‌و‌گو با موج:

دو دستگاه کلینیک سیار دندانپزشکی به مناطق محروم لرستان اختصاص یافت

دکتر کوروش ساکی در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری موج لرستان گفت: دو دستگاه کلینیک سیار دندانپزشکی، جهت ارائه خدمات بهداشتی و آموزشی به مناطق محروم استان اختصاص یافت.

دو دستگاه کلینیک سیار دندانپزشکی به مناطق محروم لرستان اختصاص یافت

دکتر کوروش ساکی در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری موج از لرستان، اظهار داشت: این دو دستگاه کلینیک سیار دندانپزشکی، به منظور ارائه‌ خدمات بهداشتی و آموزشی در مناطق محروم لرستان تهیه و رونمایی شده است.

وی افزود: این واحدهای سیار، دارای امکاناتی از قبیل یونیت، دستگاه رادیولوژی و سایر امکانات سخت‌افزاری دهان و دندان است که می‌تواند در ارائه خدمات به مردم مناطق محروم نقس‌بسزایی ایفا کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در پاسخ به این پرسش که آیا این دو دستگاه توسط وزارت بهداشت به لرستان اختصاص یافته، گفت: چند دستگاه کلینیک سیار دندانپزشکی از سوی وزارت بهداشت تهیه و به استان‌ها اختصاص داده شد اما، با پیگیری‌های صورت گرفته توسط معاونت اجتماعی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، توانستیم دو دستگاه جهت استان لرستان جذب کنیم که خوشبختانه امروز در مراسمی، از این دو دستگاه رونمایی شد. البته در مذاکراتی که با مقام عالی وزارت داشتم، قول یک دستگاه کلینیک سیار دیگر هم گرفته شده که امیدواریم به زودی تحویل مجموعه دانشگاه شود.

دکتر ساکی افزود: این در حالی است که تاکنون از سوی وزارت بهداشت، به برخی از استان‌ها، کلینیک سیار دندانپزشکی تحویل داده نشده، و دو دستگاهی که وارد لرستان شده، حاصل تلاش و پیگیری معاونت اجتماعی و بهداشتی ما در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی لرستان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، پس از پایان مراسم رونمایی، دو دستگاه کلینیک سیار دندانپزشکی جهت خدمت رسانی به شهرستان‌های الیگودرز و دلفان اعزام خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه